torsdag 21. oktober 2010

ti ting om sigrid agnethe


hallo hallo,
i dag tenkte eg at eg skulle fortelje ti ting om meg sjølv, berre fordi.


1. favorittfargen min er rosa. det er litt barnslig, men ganske fint òg, dei små jentene på jobben min trur aldri på meg når eg seier det, sidan eg liksom er vaksen, så kan eg ikkje ha rosa som favorittfarge, men det er det altså.

2. to av dei beste og tryggaste venane mine, er hapsefar og mopsemor, eller christian og inga som dei eigentleg heitar. dei er så fine og gode, og heldigvis ville dei vere min ven akkurat då eg ville vere venn med dei, og saman kan vi ete ostepop og drikke kaffe og flire, det er kjekt.

3. her er mor mi. eg har "mamma" og "pappa" tatovert i hjarte, og det er fordi dei er så bra og fordi eg er veldig veldig veldig glad i dei begge to. dette bildet valgte eg fordi eg syntes kjøkkenet var så fint.

4. då eg budde i paris, blei eg ikkje kjent med særlig mange franske, men eg blei kjent med desse norske jentene, og det kunne ikkje ha vore betre. eg saknar å dra i parken og berre la tida fly.


5. paris er den finaste byen eg veit. kan bli sprø av å sakne den utsikta her og berre kjensla av at heile byen er så sjukt vakker, at det er noko rundt kvart hjørne, oslo er ikkje heilt det same.


6. men sjølv om paris er den finaste byen i verda, er akkurat den her plassen den aller finaste eg veit om, uansett. om eg nokon gong skal gifte meg, skal det vere her. må berre overtale han eg er forelska i.


7. eg slår meg alltid på knærne, og dei er alltid blå eller lilla eller brune fordi eg slår meg heile tida. eg skjønner ikkje heilt korleis eg klarer det, men det gjer eg altså.


8. inni den crêpen er det smelta ost og skinke. smelta ost er cirka det beste eg veit, saman med popkorn, pizza og salt torsk.


9. på cirka 80 prosent av alle bilde av meg av nyare dato ser eg ned. litt fordi eg trur er litt cross-eyed, men også fordi eg synes det blir finast då. (det her er det mariell som har tatt.)


10. når eg blir forelska, tar eg bilde som det her og sender det som mms-melding til den heldige utvalgte. det er fint.


og no er det din tur. fortel meg noko om deg sjølv! eg er så nysgjerrig!

2 kommentarer:

  1. 1. Yndlingsfargen min er gul oker. Jeg ble kjempeglad sist lørdag, for da fant jeg okergule strømpebukser på gina tricot av alle plasser.
    2. Når jeg skriver handlelister til kjæresten, skriver jeg alltid masse du er kjekk, navnet i hjertet, I + S = sant og sånt. Også må jeg tulle med ordene, sånn som å skrive advokato i stedet for avokado og (danse) salsa i stedet for bare salsa.
    3. Jeg bruker litt for mange penger på kafé, men jeg synes egentlig ikke det er så farlig,
    4. Jeg liker lukta av hest.
    5. Det beste jeg vet å spise er hummus. Og sjokolade.
    6. Jeg kan sove elleve timer i strekk uten problemer om høsten og vinteren. Også sover jeg dårlig alene.
    7. Jeg har røde negler nå, og det pleier jeg aldri å ha. Men jeg liker det!
    8. Noe av det tryggeste jeg vet, er å ha en kattepus sovende på magen min.
    9. De beste kakene er eplekake & gulrotkake & brownies.
    10. Jeg er perfeksjonist, men skulle litt ønske jeg ikke var det.

    Oi, det ble ti ting jo :) Ha en fin torsdag. Panneluggen din er forresten kjempefin!

    SvarSlett
  2. Smelta ost! Nam! Jeg var veganer i ett år og da spiste jeg selvsagt ikke smeltet ost. Det er lengde, det!

    SvarSlett