torsdag 9. august 2012

på veg, i fart


kvar gong eg tenker på å lage ein musikkvideo, den perfekte musikkvideo, tenker eg på å filme ut av vinduet frå eit kjøretøy i fart. sitte i ei metrovogn og sjå ansikta til dei andre som er slitne og skal heim frå jobb reflektere i vindauget og vente på ei vogn som passerer i den andre retninga. filme frå passasjersetet i ein bil på veg gjennom nord-sverige om vinteren, speide etter rein, filme alle desse nordsvenske trærne,
tenke på rørsle, på fart, på å vere på veg ein stad,
å stoppe ein taxi rett ved moulin rouge, seie ein adresse på raudvinsfransk og sjå bygningane i byen rase forbi meg, kanskje fortare no som eg har raudvin i blodet,
eller frå toget den gongen eg skulle dra heim frå landet, heim frå deg, såg du sto på perrongen heilt til toget gikk og eg håpa du ikkje skulle sjå at eg gråt, da eg ønska toget aldri skulle gå, 
kanskje filmar eg frå setet til høgre for deg på veg heim til foreldra dine eller mine, over brua, over elva, inn mot byen eller inn mot bygda, 
stoppar berre for å legge handa på låret ditt, vente på at du legg hånda di oppå mi, du smiler slik berre du kan smile berre til meg og midt oppi den perfekte musikkvideoen tenker eg at vi er på veg ein stad saman.

1 kommentar: