torsdag 23. august 2012

masteren, måsa og meg.


i går blei eg masterstudent. masterdraumen har liksom vore der heilt sidan januar, da eg plutseleg kom til å tenke på at kanskje kunne eg søke på master til hausten istadenfor å fortsetje på bachelor nummer to. frå eg søkte og til eg kom inn, har eg heile tida vore nervøs for ikkje å kome inn, og da eg fekk brevet om at eg hadde fått plass, kunne eg endeleg slappe av og vere glad og stolt. og no byrjar det! på ekte! eg har hatt min siste første skuledag. eg har fått min eigen lesesalsplass med god plass til bøker, oppmuntrande postkort og eit skikkeleg krus. eg er glad og letta og stressa på ein gong, men mest av alt er eg sjukt spent på kva som ventar meg dei neste to åra. allereie på mandag tar arbeidet med å finne eit interessant tema til, og eg er litt redd, men også veldig glad for å endeleg få spele på lag med dei store ungane. og heldigvis har eg både ein måse med løfta hovud og ein kjærast som heiar på meg, og det er verdt si vekt i gull. heia, heia! det her blir BRA!

3 kommentarer:

  1. Hurra for master-Sigrid! Jeg gleder meg masse til å begynne på master etter jul. Blir fint å få egen plass, og fint å få jobbe med spennende fag og lage et helt eget stort prosjekt!

    SvarSlett
  2. hurra for mastersigrid! heier på deg jeg også!

    SvarSlett