torsdag 26. april 2012

ei liste på ein torsdag


mariell sine 11 spørsmål:


1. om du berre fekk eta éin sak til frukost resten av livet, kva skulle det vera?
to brødskiver med hardkokt egg med eit glass mjølk til.

2. reise jorda rundt med dei samme folka resten av livet eller bu i samme hus til du dør?
bu i samme hus til eg dør. det trur eg ikkje hadde vore så gale, eigentleg. rett og slett fint. men da skulle det vore hus, og ikkje den lille leilegheita vi bur i no, altså. å reise jorda rundt ville sikkert ha vore fint, men resten av livet og med dei same folka? da hadde eg nok blitt relativt koko til slutt.

3. éin sak du skulle ønska at var sunn?

eigentleg alt som har palmeolje i seg. eg bryr meg ikkje så mykje om kaloriar eller karbohydratar eller fett eller sukker, men dei som produserer diggorini snacks og snop med palmeolje burde berre ta seg ein bolle. så kanskje ostepop, da.

4. regn fire dagar i veka heile året eller aldri meir sjå eit kirsebærtre?
aldri meir sjå eit kirsebærtre. eg ser jo aldri kirsebærtrær nordpå uansett, så det ville nok ikkje ha vore eit særleg stort tap. dessutan finst det jo heilt utruleg mange andre trær og plantar som er fine som eg kan sjå på om eg vil sjå på fine trær og plantar, til dømes magnolia. regn fire dagar i veka heile året, derimot, da hadde eg nok mista store delar av livskvaliteten.

5. din favorittblogg?
vanskeleg å seie berre éin, men det må nok vere niotillfem.

6. den filmen som du ser når du er heime aleine for helga og du kokar kakao og et knekkebrød eller kjøpepizza til middag?
antagligvis lost in translation, så eg kan gråte for meg sjølv og tulle meg inn i pleddet når den siste scena kjem, der bob spring etter charlotte i ei travel gate, kviskrar i øyret hennes og kyssar ho. får heilt vondt i magen av å tenke på det.

7. kva er det siste du gjer før du sovnar?
seier dei tre viktigaste orda til han som ligg ved sidan av meg.




8. kvifor er din beste venn din beste venn?
eg vil ikkje seie at eg har berre ein beste venn, men dei som er mine beste venar, er det fordi dei får fram det beste i meg og fordi eg kan vere meg sjølv med alle store gledar og små nevrosar og latter og gråt.

9. største guilty pleasure?
å sette på "fru johnsen" med inger lise rypdal på fest.

10. leva eit liv utan frukt eller aldri få ha gardiner?
om eg kan få ha persienner, så: aldri få ha gardiner. korleis skulle eg kunne leve utan frukt, liksom? eg er uansett skikkeleg dårleg på å finne gardiner og sånt. elendig på interiør.

11. om du fekk lov til å få ein heil kroppsdel ekstra, kva skulle det vera og kvar skulle du ha den?
ei ekstra tå, det ville ha vore det minst freaky. eg meiner, ei ekstra tå ville ein ikkje kunne sjå, mens ei ekstra arm ville jo gjort alt i verda vanskelegare. eller eit ekstra øre, det ville berre sett rart ut. eg trur nok eg ville ha syntes det var veldig belastande å ha ein heil kroppsdel ekstra.


(ps. eg har skikkeleg lite inspirasjon for tida, og veit ikkje heilt kva eg skal finne på å skrive om og om nokon les det. om det er noko de vil lese om: tips meg gjerne! stor klem frå meg.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar