torsdag 3. november 2011

i got 99 problems but a oppgave i kvantitativ metode ain't one



eg sitt heime hos sigbjørn i superundertøyet og gjer ferdig eit arbeidskrav i kvantitativ metode. for deg som ikkje veit kva kvantitativ metode er, så kan eg fortelje deg at det handlar om tal, om statistikk og om å finne samanhengar ved hjelp av ulike middel. heldigvis finst det eit herlig dataprogram som heiter SPSS som kan hjelpe meg veldig mykje så eg slipp å regne ut kjikvadrat og p-verdiar sjølv. og heldigvis finst det musikk som kan hjelpe meg med motivasjonen. da eg spilte inn denne snutten, høyrte eg på refrenget til jay-z sin hit "99 problems". eg veit ikkje om det heiter "refreng" når det kjem til hiphop, men så veit de korfor eg sitt og fektar i lufta som ein annan brooklynbabe. anbefalast.

2 kommentarer:

  1. Åh, du er kul! Kul i rosa. Og jeg savner deg.

    SvarSlett
  2. digger det! skal prøve å få skrevet ferdig min franske filmanalyse på samme måte. 99 problems!

    SvarSlett