søndag 19. juni 2011

she's in love with me and i feel fine



det er sommar i nord. i ei heil veke har det vore varmt og sol, i helga har eg kokt bort, vore så varm som det er lenge sidan at eg har vore her heime, her nord. til no har eg spist stekt sei, kjørt bil, hørt på lydbok, snakka med mor mi og far min, spist is, møtt mi slekt, møtt sigbjørn si slekt, kyssa, sove, vore på kunstutstilling, sett moderne dans, vore i byen den dagen byen vaknar, dagen da festspillene i nord-norge opnar, altså i går. i dag har eg berre fått sol på kroppen og lese. eg har starta på sommerbok nummer ein, som eg ikkje har lese på mange år, beatles av lars saabye christensen. om du ikkje har lese ho, gjer det, om du har gjort det, gjer det ein gong til. nytast best med kald iste frå kjøleskapet og den her låta, særleg om det kjenst sånn her i magen, he's in love with me and i feel fine.

2 kommentarer:

  1. Tror jeg har lest Beatles tre ganger. Elsker den. Fikk lyst til å lese den igjen nå. Sikkert fem år siden sist. Stikker på biblioteket nå :)

    SvarSlett
  2. Høres herlig ut! Fortsett å kose deg, ha en fin uke!

    SvarSlett