fredag 3. juni 2011

budapest

eg har jo heilt gløymt å skrive noko om budapest-turen kjærasten og eg var på for ein månad sidan! det var sånn her (i heilt tilfeldig rekkefølge):

1. budapest sin finaste kafé (av dei få eg prøvde ut), var definitivt gerbeaud, kor dei hadde store kaker og heimelaga is og god kaffe. i tillegg var det som å setje ein fot inn i ei tid som for lengst er over, med lysekroner og utsmykningar heilt fjernt frå ein moderne stil.


2. ein kveld gikk vi på paprika, ein restaurant rett ved der vi bodde. her har eg fått meg eit trau med mat (eg hadde ærleg talt ikkje trudd at porsjonen skulle vere så svær). transylvansk grillmat.


3. bakgården til leiligheta vi bodde i, kor det var fire meter under taket og minna om ein moské.


4. budapest blir delt av elva donau, i delane buda og pest. her kan ein sjå parlamentsbygninga på pest-sida, sett frå borgdistriktet på buda-sida.


5. på pest-sida finn ein st.stefan-basilikaen, eit dunderfint bygg for alle som liker overdådig kirkearkitektur, som meg sjølv.


6. kake frå tidligare nemnte gerbeaud. appelsinis = så sjukt godt!


7. sigbjørn var kjekk og fin på metroen.


8. den eine dagen vi var der, var det varmt (det var stort sett vind) og den dagen det var fint, gikk vi til byparken og spiste jordbær og hadde bare tær.


9. ein annan dag gikk vi til margit-øya, for å sjå japanhagen (min idé). det var heilt sjukt langt å gå og kanskje ikkje heilt verdt det, men det var fine trær å sjå på vegen.


10. den siste dagen var vi i borgdistriktet på buda-sida. her kan ein sjå delar av fiskerbastionen.


og slik var budapest! pluss masse gulasj, kjærasteri, ekkelt vatn, litt trening, tetris, "in treatment" og pittelitt meir kjærasteri, slik det skal vere. og sånn var det!

1 kommentar: