mandag 7. mars 2011

ut på tur

om nokre veker, reiser kjærasten og eg til budapest i to veker. eg veit ikkje særleg mykje om budapest, bortsett frå at det ligg i ungarn og at ein må følgje godt med når ein skal betale reikninga, for mange er ute etter å lure deg. det er foreløpig alt eg veit. eg gledar meg stort til å dra til ein ny og totalt ukjent by og vere der i mange dagar og kunne kjenne litt på byen og gå mykje rundt og sjå. men eg treng tips. om du har vore i budapest, gje meg gjerne tips og triks til kva eg burde gjere/sjå/spise (eg er forresten mest bekymra for kva eg skal spise der nede, ettersom eg også veit at gulasj kjem frå ungarn og at det er ein vanleg ting å ete der, men ...eg hatar lapskaus), eller eventuelt bøker som er gode, da blir eg superglad!

7 kommentarer:

  1. to uker et sted er fint, så lærer man liksom å kjenne byen ordentlig.

    SvarSlett
  2. Hei! Her er noen tips... :)
    *Dere burde dra på bad! F.eks Gellertbadet. Det er veldig fint der og vannet kommer fra varme kilder under byen! Man kan bade ute hele året og det er masse forskjellige bassenger og badstuer.
    *Prøv å unngå å ta taxi, særlig på kvelden, det er vanlig å bli lurt.
    *De fleste barene selger absint, men ta det rolig... :P
    *Det er veldig billig og bra øl i butikkene.
    *Turisttips: Båttur på Donau for å se byen fra vannet og en tur opp til borgen for å se byen ovenfra. Under borgområdet kan man dessuten gå i skumle underjordiske labyrinter!
    *Og så burde dere gå på en fin kafe, f.eks Gerbeaud, og spise kake :)

    SvarSlett
  3. Jeg hater også lapskaus, men elsker gulasj :)
    Så det bør du prøve. Finn en bra plass, så skal du se at det ikke ligner på lapskaus, og både lukter og smaker mye bedre!

    SvarSlett
  4. Sats på T-banen :) Den er veldig grei å forholda seg til, og har morosame lydeffektar.
    Og apropos rekningar så er det slik at du må rekna ti prosent tips i tillegg til den prisen som står i menyen, då får du den prisen som skal stå i rekninga, altså må du forventa høgare rekning enn det du bestiller. (men følg med så ikkje dei lurar deg trill rundt likevel).
    Dra på markedshallen! Men pass dykk for lommetjuvar. Ikkje ver redde for å prute, for ellers blir de nok lurt.
    Det er verkeleg verdt det å ta ein tur i Operaen, det er veldig billig med billettar, og eit utruleg flott bygg! Trur dei har både opera og ballett. Operaen er forøvrig teksta på ungarsk, så det er ein fordel å setja seg inn i historien først.
    Sjekk ut konsertprogrammet for A-38 (http://www.a38.hu/?l=_en) ein båt som har mange kule konsertar.
    Og et kva som helst, det er utruleg mykje god mat å få tak i :) Spesielt and i øldeig, himmelsk!
    Kos dykk!

    SvarSlett
  5. I dag laga eg lapskaus for første gong på kanskje eit år. Mmm, gulasj!

    SvarSlett
  6. takk for tipsa! eg skal skrive dei ned og satse på å få gjort mykje av det de har skrive. ellers har eg sett på gulasj-oppskrift, og eg trekk tilbake det eg sa om lapskaus. det ser godt ut.

    SvarSlett
  7. dra på spa! billig og herlig. og så anbefales å gå seg litt vill, da finner man fine plasser som oftast. og anbefaler også å vandre rundt på Margit-øya (i midten av Donau elva, går trikk dit). gulasj er godt:)

    SvarSlett