tirsdag 9. november 2010

ti ting som irriterer meg grenselaust

(må berre få det ut)

1. at vindauget mitt er litt øydelagt slik at eg ikkje får lukka det heilt og det blir dritkaldt på rommet mitt

2. folk som ikkje tømmer søpla, men berre ventar på at ho skal bli full nok til at nokon andre tar ho ut

3. når folk seier "teppe" når dei meiner "dyne"

4. å bli tom for strøm på mobilen akkurat når ein ikkje skal bli det

5. kassamenn og -damer som ser ut som at dei hatar livet sitt og ikkje greier å presse ut eit lite "hei"

6. å ha skrella ein heil appelsin skikkelig nøye og ordentlig også er han ikkje noko god og saftig og sur, berre tørr og ekkel

7. å måtte trene foran speil

8. når den eg snakkar med har gått tom for ting å seie også blir det til at han eller ho seier "jaja, sånn går nu dagan"

9. uoppdragne og uforskamma ungar

10. når navnet på artisten og plata står feil vei på cd-cover-ryggen når cden skal inn i samlinga så det blir uorden

1 kommentar:

  1. Å herregud, kor enig æ e i nummer 10!!! Så enig, faktisk, at æ gjor mæ sjøl til en av de som irritere mæ - nemlig folk som bruke mange ! og ? etter hverandre.

    SvarSlett