mandag 29. november 2010

"literature, as genette says, 'like any other activity of the mind, is based on conventions of which, with some exceptions, it is not aware.'"

eg har eksamen i strukturalistisk poetikk. det handlar om å finne fram til system som gir meining i ein tekst og korleis det kan ha meining, og ikkje bry seg om kva meininga er. eg har fått ei oppgåve som passar meg ypperleg, i alle fall i dag, eg ventar eit bunnpunkt i morgon, men fram til då er eg nøgd. eg drikk mengdar med grønn te og har heilt sjukt fint sollys inn i leiligheita i dag, og så kjem pappa på besøk seinare og da skal han lage middag til meg og så kan få klage litt på rotet og kanskje hjelpe å henge opp adventsstjerna mi. det blir fint. eg har aldri vore så roleg som det her på ein eksamen, og eg tenker at det skal gå bra, den her gongen skal eg klare det, og det håpar eg verkeleg at det skal. pust ut, pust inn. god mandag, ønsk meg lykke til!

1 kommentar:

  1. Du har glemt den sunneste teen. Yerba Mate te!

    Den inneholder masse antioksidanter, den øker forbrenningen og tilfører kroppen energi. Og my mer..

    Sjekk ut www.yerbamate.no

    SvarSlett