lørdag 6. november 2010

november-lista

i november 2010 skal eg:
1. flytte heilt for meg sjølv for første gong
2. vere på trykk i mariell sitt magasin, <3
3. drikke vatn frå ei ei-litersflaske som kjem frå ein annan del av verda
4. gå i nye uggs
5. drikke raudvin
6. dra på fransk bursdagsfest til heidi og seie "bon soir" og "merci beaucoup" og "quel mec!"
7. sende minst 1000 sms
8. sjå håkan live saman med nokre av dei finaste jentene eg veit om
9. hugse å skrive ut billetten til håkan-konserten
10. kjøpe tur til københavn
11. skrive ei komparativ oppgåve i kunsthistorie
12. skrive ei god oppgåve i strukturalismeemnet
13. skype
14. ha raude roser i leiligheita
15. skrive ein tekst om fisking og om bestefar og om ull på utsida og på innsida
16. sakne litt, men tenke at det er betre å ha nokon å sakne enn ikkje å sakne i det heile tatt
17. kjøpe ny sjampo og balsam
18. få besøk av mor mi
19. ete fiskekaker til middag minst ein gong
20. lese ei bok eg ikkje har lest før, eg trur det blir rune christensen, som eg fikk av linn til bursdagen min, eller min kamp 3
21. dra på minst ein fest eller ei tilstelning som eg i utgongspunktet ikkje vil dra på, men som eg ser nytta av å vere på
22. halde kjærleiken i status quo
23. drikke chai-te
24. gå på minst ein spinning-time
25. lese høgt ei bok vi ikkje har lest før til guten som liker så godt å bli lest for
26. unngå å slå meg på knea og unngå å få blåmerke på kneskålene
27. gå fleire turar på kvelden
28. få fingaren ut og sjå virgin suicides
29. vente på desember og jul og ferie

sånn håpar eg november skal bli. kva skal november vere for deg?

2 kommentarer:

  1. Jeg skal glede meg over snøen som kanskje kommer, i ny fin ullkåpe. Drikke masse te. Skrive en oppgave om Alberte. Også har jeg tenkt meg på besøk til deg i ny leilighet, også har jeg tenkt å foreslå at jeg kan hjelpe deg å flytte også. Det gleder jeg meg til!:)

    SvarSlett
  2. jeg har så lyst til å si den skal bli fantastisk, men egenetlig gleder jeg meg bare til måneden er ferdig, og det meste av skolearbeidet overstått.

    jaja. Sier hei forresten, siden jeg i grunn ikke har vært her inne før. Liker det jeg ser da!

    SvarSlett