søndag 16. mai 2010

korfor?

korfor må du vere sånn her?
korfor må du sitte deg ved sidan av meg når heile vogna er tom?
korfor må du spørje meg om veien til stoppet ditt?
korfor må du spørje meg om kor eg kjem ifrå?
korfor korfor korfor kan du ikkje sjå at eg er ikkje interessert, eg prøver å sjå ned på mobilen min, finne eit nummer å ringe, trykke på den grønne telefonen og trykke JA, ring! og han seier "you are beautiful" og eg håpar at du kjem til å ta telefonen, eg seier det høgt høgt høgt inni meg, ta telefonen, det tar 6 ring og så kan eg høyre stemmen din, "hei" seier du som frå ei anna verd,
fyren ved meg i den tomme vogna tar meg på kneet, eg viftar han bort med hånda mi,
eg seier til han at eg ikkje er interessert, peikar på telefonen, det er nokon der som ventar på meg,
det er mitt stopp plutselig og han held meg igjen, sperrar utgången, eg bryt meg ut, eg skal faen meg ut, hotel de ville, eg er ti minutt heimefrå, det her skal faen meg gå.
eg er nestan heime og rett ved butikken står ein guttegjeng og drikk øl og peiker på meg og roper "ma belle!" og eg vil berre rekke tunge og inni meg døyr eg litt,

og eg vil berre seie til alle dei som aldri har vore i paris og tenker at det er den beste staden i verda: ja, det er fint her. eg elskar paris. det er den finaste staden eg sjølv veit om. det er fint her heilt til du skjønner at dei som bur her er heilt mongo i hovudet. då startar du å hate paris. og eg ser fanden meg ut som dei.

1 kommentar: