onsdag 14. november 2012

listeonsdag (i.e.: eg burde skrive oppgåve)


kva dag er det i dag?
i dag er det onsdag og det lavar ned utanfor lesesalsvindauget, enno det var meldt mildvêr heile veka. kanskje får eg tid til å gå på ski i ettermiddag!

om du var ein emoji, kva for ein skulle du vera da?
eit lilla hjarte.

kva skal du gjera i kveld?
i kveld skal eg gå på kino, som eg så sjeldan gjer, saman med sigbjørn og runar. runar ville helst sjå "reisen til julestjernen", men eg ville sjå "the perks of being a wallflower" og da sa han at eg har så sær filmsmak, men det er ikkje heilt sant.

sei to bra uttrykk:
fy fasan! (med akkurat nok trøkk.)
spør du mæ, så spør æ dæ! (det absolutt artigaste uttrykket eg veit i absolutt heile verda. flirer berre eg tenker på det.)

kva blir du glad for å høyra at du er?
flink til å skrive, flink til å ordlegge meg, flink med ungar


vis eit bilde du ikkje hugsar at vart tatt:

fest i leiligheta til barbra og meg i paris. var ganske måse den kvelden.

kven saknar du?
inga, som eg så gjerne skulle ha budd i same by som så eg kunne ha dratt på besøk og spist ostepop i sofaen hennar. tango, katta mi heime, som kunne ha kost med meg når eg er redd for at alt skal gå gaiken. mariell, som er god å snakke med, inspirerande og som flirar høgt av ting eg seier


eit bilde på noko som er veldig bra å ha:

kattungar i ei bøtte: ja, takk!



kva er du flink til?
å skrive (endeleg tør eg tru det sjølv), å få andre til å flire av den korny måten eg er på,  å vere kjæraste


kva vil du ha?

god eksamenskarakter, ny sjampo, juleferie

kva syns du er morsomt?
kvardagshumor, som håret til sigbjørn når han vaknar, å danse jødisk dans når eg lagar middag, fjeset til folk når dei nesten tryner på isen


kva er du dårlig på?
å senke skuldrane og forventingane til meg sjølv, å snakke i telefon, å halde kontakt med gamle venar, å ete fem om dagen


kva skal du baka denne veka?
eg har plutseleg fått bakedilla, og så langt har eg bakt scones og tortillas denne veka, og vidare har eg planar om å bake brød for første gong sidan heimkunnskapen i sjetteklasse, og kanskje ei lita kake, vi får sjå, men i alle fall eit brød

korleis ser du ut når du nettopp har vakna?
jævlig? klarar ikkje å fokusere med auga og eg synst mest eg ser ut som ein gut med langt hår

kven er du forelska i akkurat no?
han her!

kva var det første du stjal?
hugsar ikkje? har ikkje vore særleg til tyv. får vondt i magen av å tenke på tjuveri.


eit bilde når du drikk alkohol:
eit herleg bilde frå den gong eg enno ikkje hadde lov til å drikke alkohol og brukte ... bukseseler...

kva har du tenkt på å gjera lenge men ikkje gjort?
dratt i museumsbutikken til tromsø museum og handla julegaver. neste helg!


kva gruar du deg til?
muntleg eksamen i vitskapsteorifaget eg skriv oppgåve i no


kva skjer i helga?
jobb, brødbaking, kyssing, skrive ferdig eksamensoppgåve, og ellers ha beina på bordet og hovudet i fanget til typen
 

liste lånt frå mariell.

3 kommentarer:

  1. haha katter i en hink <3 och söt bild på dig!

    SvarSlett
  2. Hei,

    Vet ikke hva jeg skal gjoere. Har hjertesorg, og det suger skikkelig. Det er fint aa lese bloggen din, det hjelper litt.

    Johanne

    SvarSlett