lørdag 5. mai 2012

i've got a bike you can ride it if you like it's got a basket a bell that rings and things to make it look good


i dag, veit de. i dag har eg brukt sparepengane mine på den aller beste måten ein kan bruke sparepengane sine på: noko nyttig og fint og miljøvennleg. det blei ein sykkel! (også på sykkelens dag!) ein gul damesykkel med sju gir frå 1996 som føltes heilt kingkongtipptopp å sykle på. dessutan har den kurv. det som er bra med å ha sykkel, er mellom anna at det er fint å sykle, at eg slepp å stå og vente på bussen som er treg (dessutan slipp eg å betale!) og så har eg høyrt at ein får fin rumpe av å sykle. mange gode ting, altså! no kjem livskvaliteten til å stige rett til vêrs. de kan kanskje skjønne at eg er nøgd? for det er eg. har ikkje vore så nøgd sidan håkan hellström-konserten 5.mars 2011.

(her og her kan de høyre songar om å ha sykkel. og hugs: anyone who rides a bike is a friend of mine.)

9 kommentarer: