mandag 25. april 2011

i just want to go out every night for a while


no altså, no er det ei stund sidan sist eg skreiv noko, utan at eg heilt kan sette fingaren på korfor. eg har hatt ein lang ferie, ein dag igjen, ein skikkeleg lang ferie og så er det tilbake til livet, til oslo, til å fullføre ein grad, lese meg opp og ferdig, gjere meg ferdig, levere inn eksamen, smile på bilde, gå til jobb i solskinn og nye solbrillar, spise lunsj på lærarrommet, stå bak kateteret og seie "hysj!" eller "korr flink dåkker e", jobbe, tjene pengar, gjere meg ferdig, bli ferdig, sette punktum. eg har omlag sju veker igjen i oslo før eg skal ha pakka livet i bananesker og sende dei nordover og eg veit nesten ikkje kor eg skal starte. snart begynner nedtellinga, snart er ein epoke over, og så kjem ein annan og avløyser. det er mykje eg ikkje veit enno, mykje eg ikkje veit korleis skal bli, men eit par ting veit eg: den her våren skal fanden meg utnyttast! no skal spor setjast. oslo, no kjem eg, det blir lenge til neste gong eg kjem heim til deg, så no bør du ha saker og ting å by på. sjå opp for sprut og fart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar