mandag 7. februar 2011

tilstand



vi har klart det og vi skal fortsette å klare det. han seier at vi skal klare det alltid og eg seier at eg håpar at han har rett og eg vil at det skal vere det. eg omtaler han som "han æ e sammen med" og jobbar med å få det til å bli "kjæresten", det går, eg vil ikkje røpe for mykje for fort, men det er det eg vil skrive om, om oss, tekstar om kjærleik, tekstar om ting som skjer, ting eg tenkar om han, om meg, om oss. eg veit ikkje korleis eg skal fortelje, kor eg skal begynne eller korfor, det kjem vel litt etter litt, stykkevis og delt, men det viktigaste er uansett at han finst og at eg aldri har vore så forelska i nokon som har vore så forelska i meg før og det er, til syvande og sist, det viktigaste av alt.

2 kommentarer:

  1. Forelskelse er fint, og du skriver veldig fint!

    Jeg var i Paris i høst i 5 mnd, og det er tungt å være tilbake.
    Oslo er fint det, men det er en liten by med lite folk, og jeg savner å gå rundt i Paris og føle at du kan være akkurat som du er!
    Møtte en franskmann tidlig i høst og vi var sammen perioden jeg var der, så jeg kom hjem med hjertesorg opp i det hele også..
    Turer langs seinen før skolestart, og dansing natten lang på truskel, savn!

    Fortell litt om hvordan Paris var for deg:)

    SvarSlett
  2. takk for fin kommentar. dansing natta lang på truskel og pop-in og ein crêpe til nattmat, eg saknar det eg óg. eg har skrive mykje om paris, berre søk i arkivet! og så skal eg tilbake neste veke, så da kjem det garantert meir, berre hald linja.

    SvarSlett