søndag 26. september 2010

sunday morning

eg hata alltid søndag då eg var lita. alle butikkar var stengte, dei vaksne ville ha lapskaus og kotelettar til middag, og ingating var artig meire. lørdag var liksom så gøy at han tok piffen av søndag. så blei eg litt meir vaksen sjølv og så elskar eg søndag, at alt går litt i sirup, at ein kan ete lang frokost og ikkje ha dårleg samvit for det, for det er ingating som hastar, og det er heilt greit å gå tur eller sjå på tv eller berre lese avisa. i dag er det søndag og eg og mor mi har vore på besøk på lørenskog og drukket vin midt på dagen og snakka om kor vi kjem ifrå og at eg litt vil flytte og om gamle kjærastar og nye kjærastar og så åt vi kongekrabbe til middag. eg kan ikkje hugse å ha ete skalldyr eller sjømat, og har hatt ein veldig aversjon mot det i alle år, men eg måtte jo prøve og ikkje vere vanskeleg og teit, så eg prøvde. og det er jo noko. så dro mor mi og eg tilbake til oslo og ho dro tilbake til nord-norge og sånn var min søndag.

og her finnest ei speleliste som handlar om søndag, som berre har søndag stempla i panna, hurra, det er søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar