tirsdag 24. august 2010

show me love (sv. fucking åmål)

Agnes' Father Olof: When our class met, I think it was our 25-year reunion, when they found out that I'd done well for myself. Bengt, who was then the class king, he didn't become anything. And the girls who were considered the prettiest, they weren't special any longer. So I think you'll be glad that you don't have it so easily. Because those who have it easy often become quite uninteresting.
Agnes: But you're speaking in about 25 years. I'm sorry, but I'd rather be happy now than in 25 years.


eg vil sjå fucking åmål. det er ein av dei aller beste filmane eg veit om nokon gong. då eg var 10-11, kjøpte eg manuset i bokform og las den sikkert hundre gongar, og så filmen sjukt mykje òg. i dag drakk eg oboy og då tenkte eg på at det var lenge sidan eg såg fucking åmål. fin fin fin fin fin og vond og litt god.

1 kommentar:

  1. men hallo, jeg kjøpte filmen for noen uker siden. sammentreff? dont think so

    SvarSlett