fredag 2. juli 2010

ting eg skal gjere i sommar

- lese minst eitt bind av karl ove knausgård sin føljetong, min kamp (eg har allereie lese det fjerde bindet, så eg har tjuvstarta)
- drikke mykje kaffi
- gjere pilates minst tre gongar i veka
- gå tur med nye joggesko (kanskje jogge om eg vil)
- råkke råkkering
- dra på folkemuseet
- drikke solo frå glassflaske
- ete fisk
- dra på havet
- plukke blomster
- danse til robyn
- ikkje bli sjuk
- se att venar frå frankrike når eg kjem til oslo igjen
- vere oppe heile natta
- ha på lydlaus
- gå i fjellet
- dra på øya
- glede meg til hausten

4 kommentarer:

  1. Kan vi ikke utsette masse av dette til august, sigs? Så kan jeg være med og. Særlig på pilates. Takket være ryggen er jeg nemlig i ferd med å mutere til en gammel-dame-ings.

    SvarSlett
  2. klart det. pilates og kaffi. og eg er fanden meg fortsatt forkjøla. kjem til å vere gammal dame heile sommaren.

    SvarSlett
  3. Velkommen til Folkemuseet! (Jeg jobber der, det er den beste plassen å jobbe, og kjempefint hvis man vil litt ut av Oslo og til et helt annet sted for en dag) :)

    SvarSlett