mandag 20. mai 2013

om å vere eit vanedyr


eg har lese fleire plassar at om ein spis ein ting ti gongar, så kjem ein til å ta til å like den tingen. eg har også lese at det tar tre ukar å innføre ein vane. sjølv synst eg det er noko vakkert med vanar og noko deilig med rutiner. eg synst det er godt å ha ferie, men ofte kan eg bli rett og slett lei meg når eg har tomme dagar utan planar. det passar meg godt å ha ein slags oversikt over kva eg skal gjere og kva tid eg skal gjere det, med eit visst slingringsmonn. å bu saman med eit anna menneske gjer at dei vanane eg hadde da eg budde aleine, blir erstatta av nye vanar. det er trygt og godt å vere ein del av ein organisme beståande av to personar. det er heimleg og bra.

til helga drar eg på datainnsamling til masteroppgåva mi og blir borte i ein heil måned, og det har eg gleda meg til lenge. eg har tenkt på oslosommar og bare bein i graset på st.hanshaugen, på interessante intervju og på å møte alle venar eg ikkje har fått tid til å sjå eller henge med sidan eg flytta. men dei siste dagane har det kome ei ny kjensle inn i det heile. eg gruar meg til å vere borte frå sigbjørn. frå å vere borte frå vanane våre. frå å berre vere meg og meg aleine i ein heil månad. det er kanskje ikkje nødvendig å seie at eg har separasjonsangst frå ei anna verd. pustar med magen for å få det til.

2 kommentarer:

  1. Finaste Sigrid! Skickar massa kramar med dig ner till Oslo. Jag å Johannes har ju distansförhållande, och det är jobbigt att vara ifrån varandra, men i det jobbiga så öppnar det också för mig att ha andra fokus i perioder. Inte sagt att jag behöver va borta från Johannes för att byta fokus, men jag väljer att se distansen också som en möjlighet för att leva dubbel- och trippelliv, för att dyka ner i saker som tar tid, saker som jag hade valt att inte lägga tid på om Johannes var nära just då. :-) Lycka till!

    SvarSlett
  2. jeg vet ikke akkurat om det hjelper; men tenk så godt det blir å se ham igjen!

    SvarSlett