søndag 11. mars 2012

rektor qvigstads gate


øverst på ei hylle har desse to slått seg ned, eit ekorn og eit dådyr


og på ein vegg kan ein lese samiske ord för dig som är kär, altså sånne som meg


og her har mummikoppane funnet sin plass over dei hundre krusa til sigbjørn (slik går det når to samlare finn saman)


det mest absurde innslaget i leiligheita: ein utstoppa måse. det er ikkje mi avgjering å ha han i hus (eg er stort sett livredd for utstoppa dyr), men da er eg i det minste aldri heilt aleine heime


her er ein liten brøkdel av alle bøkene vi har, vi har ikkje plass til alle vi har, to tidlegare litteraturstudentar med fortsatt litteraturinteresse samlar ein del bøker, bøker og koppar, tydeligvis


på eit av romma bur det ei lita pyntedukke som også er interessert i fisk


og her har alle vesker og morgenkåper fått plass på ein blå vegg


her måtte eg ta ein liten kunstpause og vise fram ho eine som bur i leiligheita, altså meg. sigbjørn var for opptatt med vekselvis å vaske badet og sjå på sport


eg hadde gjort min del av vaskinga, så eg kunne ta til å lage frokost


og så spiste eg frokost og las morgenbladet mens eg funderte på kva eg skulle lage til dessert. no har eg fundert meg ferdig og skal ut og handle dessertingrediensar. ha ein fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg! Håper resten av søndagen fin blir fin :)

    SvarSlett
  2. Mitt favorittinnlegg, tror jeg. xxx

    SvarSlett