onsdag 11. mai 2011

da da dam da da dam da da da da da dam



prognosane slo feil, europa skal ikkje synge "haba haba" denne veka i mai, vi skal ikkje vente på stella mwangi, men på andre land med andre songar. eg veit at mange elskar å hate grand prix, eller eurovision song contest, men sjølv er eg stor fan, elskar det, elskar alt ved det, på ein nestan ikkje-ironisk måte, sjølv om det må til av og til det også. i år synst eg det er mykje dårleg, som det ofte er, men den her songen skil seg ut, og eg håpar at den skal vinne, både hjarte og europa. om ikkje, så har eg i alle fall fått ein ny favoritt som kanskje til og med kan rive seg ut frå esc og inn i den verkelege verda. stem på finland på laurdag, sjølv om songen er fri for paljettar, glitter og glamour. stem på da da dam, og redd verda.

2 kommentarer:

  1. Enig, enig! <3 Selv om Bosnia er fantastisk i år også selvfølgelig, iallefall med evnen til å fake at de spiller instrumenter. Er bare å glede seg!:D

    SvarSlett
  2. å. fint. mer fint og finfint!

    SvarSlett