onsdag 13. oktober 2010

Belle & Sebastian - I Didn't See It Coming


det finaste, søtaste, fine og raraste poporkesteret eg veit om, har plutseleg gitt ut ei ny plate, write about love heiter ho, og den songen her opnar ballet. ein song av den typen får meg til å ville gjøre alle moglege søte og rare ting, som å hoppe i søler, dra lua heilt ned til munnen, gå med fletter, ringe venane mine berre for å få komme til svararen og legge igjen songer eg syng til dei (til dømes "å, jeg vet en seter" eller "tenk at gråpus har fire små"), bake gulrotkake til alle som vil ha, kle meg ut som ballerina, ja, alle sånne rare og søte ting ein kan gjere når ein høyrar belle&sebastian. perfekt pop. perfekt å drøyme seg bort til når ein sit og drikk smoothie aleine og latar som at ein jobbar med noko viktig på ein av studentkafeane på universitetet. god onsdag!

2 kommentarer:

  1. Elsker,elsker,elsker den! Dette hjalp ei eksamensdeprimert jente <3 Takk fine deg. Og bak gjerne gulrotkake til meg, knis.

    SvarSlett
  2. write about love<3

    SvarSlett