onsdag 2. mars 2011

ti små ting gledar i kvardagen

1. når det er fredag og eg kan ta på kimonoen og drikke en gin i senga. 2. avokadomos og sjokomelk, helst saman. 3. å vaske huden og føle meg heilt rein etterpå. 4. å bli lest høgt for, og å lese høgt til nokon. 5. når dei små ungane på jobb blir glad i meg og eg blir glad i dei. 6. rosa roser eller rosa peonar. 7. seinfeld-episodar eg ikkje har sett, eller episodar eg elskar, sånn som den der george lagar ei ny melding til telefonsvararen sin som er ein song. 8. bagels. 9. å eie ibsens samlede verker. 10. å vakne ved sidan av sigbjørn og tenke at slik vil eg vakne bestandig.

4 kommentarer:

  1. fint ganger ti! spesielt enig i tre og fire og fem.

    SvarSlett
  2. haha! "believe it or not, George isn´t at home. Please leave a messaaaaaage at the bip. Believe it or not George isn´t at home. Where could I be? Believe it or not, I´m not hoooooome." BIIIIP! :D

    SvarSlett
  3. "Believe it or not, George isn't at home, please leave a messaaaaage at the beep"...
    Jeg har elsket den telefonsvarersangen siden jeg var liten!

    Åh, nei, nå så jeg nettopp Emmargret sin kommentar, og den er jo helt lik! Haha, jeg lar det stå likevel. Bra det er mange Seinfeld-entusiaster der ute!

    SvarSlett