tirsdag 22. mars 2011

ti ting eg kan smile av i dag

1. å vakne til meldinger sendt etter eg har sovna

2. å vere ute i sola og kjenne at ho varmar

3. å lese høgt for ungar som flirer når eg lagar stemmen til trollet

4. å gå heim og tenke "æ har ingenting å rekke"

5. å finne den perfekte matboksen på internett og dagdrømme om alt eg kan ha i han

6. tørka tranebær

7. å møte beste silje på kafé

8. å handle på innvandrarbutikk og betale 0.77,- for ein chili og 3.90,- for kokosmelk

9. å ha ein kaffeavtale i morgon med favorittforfattar og nynorskidol

10. å kunne sjå opp på fiskeplakaten min og se på dei artige fiskane, ål, suter, lake, gjedde, sik


kva får deg til å smile i dag?

3 kommentarer:

  1. Kan du dele link på internett til den fine matboksen? :)

    SvarSlett
  2. at jeg har så mye å gjøre men likevel ikke stresser over det eller synes det er for mye.

    SvarSlett
  3. på tirsdagen fikk sol og klem fra en unge og kokosboller og jordbær meg til å smile. heia fine matbokser, jeg har en som er grønn med blomster og en stor prinsesse på, den er som en liten koffert med håndtak og alt, og det er kjempegøy å pakke den full av fine ting. det får meg også til å smile.

    SvarSlett