tirsdag 11. mai 2010

ein dag skal eg og bli gammal

eg kjenner ingen gamle menneske som er gamle på ekte. eg kjenner berre meg sjølv. heilt sidan eg var lita, har eg eigentleg vore gammal. ein liten olding i eit barn sin kropp. i dag sa eg til barbra at når eg blir gammal på ekte, så kjem det til å bli ein overgang ingen kjem til å merke særlig godt. eg går rundt og krøkar meg, halder meg på hoftene og seier "åååh korr stiv æ e...", et wienerbrød, må ha melk i kaffien, liker å gå på konditori betre enn å gå på kafé, det beste eg veit er lukta av stekt fisk og løk ilag, det beste eg veit å ete er saltfisk, eg liker kombinasjonen mørk sjokolade og mint (helst i form av operamints), er manisk oppteken av vêr, og eg synes alt var betre før. ja, sigrid 20 år er ikkje langt frå sigrid 70 år. måtte det berre komme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar