lørdag 8. mai 2010

girlfriends

noko av det eg synes er det finaste av alt i verda, og kanskje særlig no, er å ha gode jentevenar. gode jentevenar er verkelig ordentlig fint. jenter ein kan drikke vin med, jenter ein kan danse med, jenter ein kan flire seg ihjel med, jenter ein kan vere på nippet til å gråte med, jenter ein kan gå på kafé med, jenter ein kan sitte heime og berre slappe av med, jenter ein kan sjå sex & singelliv med (sjølv om begge har sett alle episodane fleire gonger før), jenter ein kan lese blad med, jenter ein kan ete taco med, jenter ein kan vere bakfull med, jenter ein kan sove i same seng med og våkne og flire av alt som skjedde dagen før, jenter ein kan nestan krangle med før ein skjønner at det ikkje er vits, jenter ein kan ta ein kaffe i ein pause fra lesesalen med, jenter ein kan sende melding til og berre skrive "kan æ bare få si at han espen lind e skikkelig kjekk?" eller "æ skulle ønske det va melodi grand prix kvær dag." til, jenter ein kan møte på ein søndag klokka 14 og berre gå rundt i byen, jenter ein kan snakke tunga av seg med, jenter ein kan sitte og vere heilt stille med, jenter som kan bestille sjokolademilkshake når eg vil ha vanilje, jenter ein kan ta buss til nye plassar med, jenter ein kan sitte i parken i mange timer med, jenter ein kan låne klær av, jenter som seier at du kan berre ta deg ein dusj om du vil når du har overnatta, jenter ein kan sjå på twin peak heilt til auga går bak i hjernen med, jenter ein kan begynne å røyke med, jenter ein kan snakke på skype med i mange timer, jenter ein kan dra på oslo city med, jenter ein kan dra på stockfleth's i lille grensen med og snakke om korleis det her skal bli ein stamplass når vi er 70 og fortsatt vil gå på kafé på laurdag formiddag, jenter ein kan spele piano med, jenter ein kan stå på ein liten scene på campingarealet på roskilde og synge DIVA i like regnjakkar med, jenter ein kan kjede seg med, jenter ein kan hoppe opp og ned på ein uteplass med fordi dei plutselig speler joy division, jenter ein kan ha løyndomar med, jenter ein kan vere glad i og vite at alt er bra så lenge ein har gode jentevenar. til alle som er mine jentevenar: takk. de gjer dagane mine fine, og det er fordi de er så sjukt fine og bra.


(ps. eg liker guttevenar og, men det får eg spare til ein annan gong)

3 kommentarer:

  1. Vennskap er så viktig. Noen ganger kan jeg vel ta meg venner for gitt, og det er når de er allerede borte som jeg innser hva jeg er savnet. Min beste venn i verden har igjen å gå nord for sommeren, du, min beste venninne, er 5000 km unna i Belle Paris, og kjærligheten til livet mitt prøver å la meg å løpe bort til en fantasy sted hvor hun vil sikkert bli skadd. Jeg bare tillate meg selv å være nær noen få personer, så nå at dette har skjedd, er jeg alene. Jada, det er Skype, for deg og min beste venn Clayton. den tredje situasjonen, ikke krever bare Skype dessverre. Men Skype er ikke det samme som å gå på Ile des Cygnes, eller røyke en feit morsomt sigarett, eller drikker eske fransk rødvin til tidlig om morgenen, eller spise Barbe à pappa. Ingenting kan erstatte ekte menneskelig kontakt. kanskje det er bare meg å bli sentimental og følelsesladet fordi mitt hjerte er langsomt å bryte, men jeg savner den enkle dagene da vi var på skolen, når du ikke trenger å bekymre deg for venner å flytte vekk, eller hjerter blir knust og drømmer knust (vel Jeg antar at kunne ha vært på skolen, men det var aldri så alvorlig). Jeg savner den enkle dager med færre oppgaver, bare lekser og kanskje noen oppgaver, en sport eller to. Jeg savner den tiden fordi de var mye tryggere, ting gikk ikke forandring som de er nå. Livet er et eventyr jeg gjette, men jeg vet ikke hvorfor ting må være så hardt noen ganger. De sier det vil gjøre meg til en bedre person, men det er hvis den ikke ødelegger meg først .....

    SvarSlett
  2. eg veit. det er vanskelig å bli vaksen. og det blir vanskeligare å finne venar ein kan halde lenge på. men det går. det går. eg lovar.

    SvarSlett
  3. jentevenner<3 og denne teksten. (litt mindre at jeg leser arkivet på bloggen din når jeg burde lese fransk språkhistorie om seksten- og søttenhundretallet.)

    SvarSlett