tirsdag 18. mai 2010

17. mai 2010


ting eg har gjort i dag:

spist rømmegraut til frokost (takk til heidi som laga ein sjukt god graut som gjorde meg mett i fleire timer)
kost meg med bringebærdrops på lesesalen
fått tilbake semesteroppgåva 6 timer etter å ha levert ho
lånt bort og sidan gitt bort ei penn til ein gutt som satt ved sidan av meg
kjent meg som ei blanding av ei budeie og askepott
fått postkort med bilete av kongefamilien i posten
ikkje sett eit korps, folk i bunad, ungar som skrik fordi dei har mista gassballongen sin
lengta litt heim

og hatt på meg ein fin kjole

2 kommentarer:

  1. Fiiina!
    17. i oslo var superkos! Du får ta igjen feiringen til neste vår <3

    SvarSlett
  2. takk! eg gledar meg sjukt allereie. eg <3 søttende mai. då burde vi ha ein kembofrokost på bjølsen!

    SvarSlett