mandag 6. desember 2010

gud jesus bedre

jula kjem kvart år. ein kan ikkje stoppe jula. det er tre ting ein ikkje kan stoppe, utan å setje sitt eiga liv i meir eller mindre fare: jula. posten. eksamen. akkurat no skulle eg gitt ein halv lillefinger for å kunne stoppe eksamen, ein eksamen i kunnskap om fransk kultur- og politikk. heile semesteret har eg dytta eksamen litt framfor meg og tenkt at det kjem ei tid for alt. den tida kom i dag. no sitt eg og planlegg korleis eg skal komme meg igjennom alt eg skal komme meg igjennom, må setje opp tankekart og forklare ting for meg sjølv. eg sovnar seint om natta, eg står seint opp, eg spis frokost foran macen og leitar desperat over heile internett etter unnskyldningar til ikkje å lese til eksamen. eg les nyhende frå troms og finnmark, motebloggar, wikipedia-artiklar om jayne mansfield, alt for å unngå det marerittet som ligg foran meg om halvanna veke. eg trøstar meg med at det er muntleg eksamen, og at det er over på null komma niks, eller i alle fall 20 minutt. det er litt som kjensla og frykta for å ta bcg, berre at då eg skulle ta bcg, måtte eg ikkje lese meg i hjel på politikkhistorie først. det var berre å komme, meir eller mindre oppeten av frykt, og la det stå til, og så var det ikkje så ondt som alle skulle ha det til. går det dårleg på eksamen, er det ikkje enda på verda eller noko som helst. kanskje det er det eg hatar mest - at eg er så avslappa. kan nokon berre komme og stresse meg litt? eg trur det hadde vore det beste for alle involverte.

1 kommentar:

  1. åååh, lykke til på eksamen, skjønne kordan du føle dæ! Håpe det går kjempefint, nåkka det sikkert gjør:)

    SvarSlett