tirsdag 14. desember 2010

a (amour) i (imagination) r (rêve)



eg er heilt usannsynleg forelska i air for tida. dei er bakgrunnslyden når eg les til eksamen (berre 18 timar igjen til ferie no!!!), eg høyrer på dei når eg lagar middag, når eg skal sove, når eg tar bussen, når eg går til jobb, når eg har det fint, når eg har det litt kjipt. eg er truleg 10 år for seint ute med å oppdage desse guttane frå frankrike, men eg starta å høyre på röyksopp då eg var 11, så eg tar det igjen der. uansett. eg elskar air, og dei gjer eksamensperioden min hakket betre.

no er det innspurten, i dag skal eg berre lese lese lese så mykje som eg klarar, og det er heilt usannsynleg dritt, for eg er litt sjuk (i natt var det verre, trøstar meg med at det er betre no). eg drikk alt muleg rart for å føle meg betre (varmt vatn med ingefær og honning, grønnsaksjus (men det var så jævlig at eg måtte slutte for eg var redd for å brekke meg, c-vitamin-sjokk, grønn te, vatn, det går mykje i flytande i dag) og eg et litt marsipan for at det skal bli litt kjekt å lese òg. eg er irritert på meg sjølv for at eg såg hotell cæsar klokka 1930 i går for då kan eg ikkje sjå han igjen i reprise klokka 1730, for, ja, eg har blitt ein sånn som må sjå hotell cæsar, eg har blitt junkie på svært kort tid, eg skyldar på de gaulle, front populaire og les années de mitterand. i morgon er det heile over. om hundre år er allting glemt. i morgon kjem kjærleiken til byen, og air varmar opp til det som skal bli ein av dei finaste juleferiane nokon gong. dermed basta.

5 kommentarer: