fredag 31. desember 2010

2010, den obligatoriske kavalkaden

siste dag i 2010. allereie har foreldre måtte skyte opp rakettar fordi ungane deira er for små til å vere oppe til midnatt, og det er jo greit, for i nord-norge, her, her blir det mørkt klokka 14. eg har laga potetmat vi skal ete til kalkunen og pynta meg med kjole, krøller og leppestift. standard for 2010. korleis var 2010?

januar.
eg var heime i harstad og skulle flytte til paris for å gå på skule, hadde ikkje pengar, ikkje plass å bu, ikkje peiling på korleis ting skulle bli. eg var fortvila, men 23. januar dro barbra og eg til paris og eg sa til ho "æ kjæm til å begynne å gråte når æ ser eiffeltårnet". det gjorde eg ikkje, men det føltes heilt sjukt då vi trilla bagasjen inn i bakgården til maryse colombo og endå meir sjukt då vi bar han opp i tredje etasje i 3 rue jean de beauvais ei veke etterpå. vi fikk nøklane, hoppa opp og ned og gikk på franprix for å feire med bokscola og gummibjørnar.

februar.
i februar begynte eg på skulen og blei ganske lei meg då eg fant ut at campus var i 17. arrondissement, og ikkje femte, kor vi budde eit steinkast unna den gamle sorbonne. eg møtte anna første dagen, men sa ikkje hei, berre såg namnet og at ho var frå sverige, og så sendte eg ho ein mail nokre dagar etter og spurte om vi skulle vere venar. mia møtte eg på biblioteket på skulen og det var minst like fint, vi snakka i kantina om kor fint det var å vere i avstandsforhold. eg hang med gordie og vi drakk vin og såg film og snakka mykje om canada og norge og korleis paris føltes som hundre mil unna.

mars.
første veka i mars var det vinterferie og eg drakk masse vin. i mars møtte eg heidi og anna for første gong, og også hannah og moa, og så var vi plutseleg ein gjeng. vi drakk vin og gjekk ut og dansa og lite visste eg om kor bra vi eigentleg skulle ha det den første gongen eg møtte dei jentene. barbra fikk sitte bakpå ein gutt med motorsykkel gjennom heile byen og eg var litt sjalu. i mars begynte det å bli varmt og barbra og eg dro på sykkeltur og eg kjente at det var ein av dei finaste dagane eg nokon gong hadde hatt.

april.
i april kom kjærasten min på besøk og det var fint og litt trist, men vi spiste taco til middag ein dag og det var bra. det begynte å bli varmare og varmare, gunnhild og julie skulle komme på besøk, men dei var askefaste i norge og kom seg ingen vei, som gjorde at eg gråt mykje og ikkje ville vere med på noko. det blei varmare og varmare, eg dro på landet for å dra litt ut av byen og finne svar, fant svar, dro tilbake til paris og på den varmaste dagen i april satt eg i rosa kjole i luxembourghagen og spiste jordbær og sendte mms heim til mor mi, og nokre timar seinare var eg ikkje lenger nokon sin kjæraste, berre meg aleine.

mai.
mamma og pappa og bror besøkte meg i paris og det var godt å endeleg få sjå nokon heimefrå, dei hadde med ostepop og smågodt og mamma kjøpte meg rosa tresko og vi spiste middag i montmartre kor det var karusellhestar i taket. det blei 17. mai og eg hadde eksamen den dagen, men før det hadde vi 17.mai-frukost i rue rochebrune hos heidi og anna og vi sang "ja, vi elsker" frå verandaen og følte oss norske og fine med hjartet utanpå kjolane. eg blei forelska på nytt og var snart ferdig på skulen.

juni.
eg blei ferdig på skulen, det var hämskt varmt i paris og vi brukte tida på å ligge i parkar, sole oss, drikke vatn, ete frukt, og på kveldane drakk vi vin og spiste italiensk is. heidi var lur og orga saman at vi skulle ta eit fellesbilde foran eiffeltårnet med alle jentene, det gjorde vi. vi gikk på kino ein morgon for å sjå sex og singelliv-filmen og seinare gikk vi heim og lagde sjokoladefondue. silje kom på besøk og vi handla mykje og spiste makronar, folk begynte å dra heim, inga og christian kom på besøk og det var dødskaldt, men så blei det varmt, og vi koste oss slik berre musketerane kan. og så dro eg heim, ein av dei siste dagane i juni.

juli.
eg dro heim til foreldra mine for å ha ferie og gjere ingenting. vi var på havet og vi dro til lofoten og eg hadde det fint. dro tilbake til oslo og flytta inn igjen, i niande etasje. eg møtte frodis som skulle ha foredrag om haruki murakami og vi snakka om monstermaster og arbeidarpartiet og kva eg skulle gjere med livet mitt (har ikkje bestemt meg enda). eg var ei helg i arendal, der var det ikkje så mykje sol som eg hadde håpa.

august.
eg dro til stavanger for å vere med inga og christian, vi gikk til preikestolen, plukka blåbær, såg på seinfeld og åt is, og inga og eg møtte randi frå eldrebølgen, og det var stort. eg begynte på skulen igjen og tenkte at strukturalismen kom til å vere min ende som akademikar. det var murakami-festival og igjen møtte eg frodis, denne gongen drakk vi farris og hadde vore ute på livet kvelden før begge to. eg var på øya og tenkte "det her gidd æ ikkje fleire ganga!!!" der eg sto på lillebjørn nilsen-konsert og kjente at ryggen min svikta. begynte på jobb igjen og fikk igjen lese høgt for guten om liker så godt å bli lest høgt for.

september.
eg blei sjuk og satt på legevakta i fleire timar, det hadde sagt BANG! ein stad i underlivet, men eg fikk medisin og blei frisk på eit blunk. eg møtte mariell første gong på cocoa on the gogo som vi begge var glade for at fantes. inga og eg sneik oss på grand café for å sjå på nokre av eldrebølgen som var der for å spise lunsj. eg hadde bursdag og fikk røde støvlar til bursdagen. eg skjønte at eg aldri kom til å bli kunsthistorikar og slo meg til ro med det.

oktober.
var fortsatt forelska og var meir og meir sikker på at eg skulle klare å vere det lenge. var på oslo poesifestival og tenkte at det var noko av det flauaste eg kunne ha vore med på, men eg hadde ein fin fyr å halde i handa, og då blei det fint. belle & sebastian ga ut nytt album og eg tenkte at den her gongen hadde dei knekt popkoden, og så kom sufjan stevens, og så kom håkan og oktober var ein fantastisk popmåned som berre kjem ein gong i blant. eg skreiv ein tekst til mariell sitt magasin og frodis, som og skulle vere med i magasinet, skreiv til ho at han syntes eg var flink å skrive, og då gråt eg nestan av kor glad eg blei.

november.
kjærleiken kom på besøk etter ein lang tur i usa og hadde med seg uggs som eg skulle halde føtene varme i heile vinteren. eg blogga masse og prøvde å trene så mykje som muleg, men det blei ikkje så mykje. moa kom på besøk og vi hadde reunion med paris-gjengen og var på håkan hellström-konsert og elska det. eg hadde alltid blomster i heimen, eg flytta til eit rom for meg sjølv og hadde det finare enn eg hadde trudd. eg spiste pizza frå pizza pancetta og pynta med teboksar og plansjar med fisk på.

desember.
desember har vore eksamen og lesing og forkjøla jente og eit ønske om å berre bli ferdig og få ferie. igjen kom det besøk og eg tok motet til meg og spurte om vi skulle vere kjærastar, og det skulle vi jo, og så blei det sånn. inga og eg var på julebord og døde litt på innsida, men så fikk vi danse, og då gikk det litt betre. vi feira bursdagen til inga og spiste kalkun og kosa med hunden og dansa etter midnatt. eg dro heim til mamma og pappa og bror og slappa av på sofaen, feira jul, hadde kjærastebesøk og kyssa på kjøkkenet, spilte spill, drakk cava. i kveld er det nyttårsaften og eg skal spise kalkun og kysse og drikke cava.

kalkun, kysse, cava. nokre av dei beste tinga frå 2010. no er eg berre spent på 2011. eg er klar.

godt nytt år til deg som les! takk for at du les her, kven du no enn er, og eg håpar at kvelden din blir konfetti og dans og kyss, klapp og klem. stjerne hjarte stjerne.



4 kommentarer:

  1. Beste Sigrid, godt nyttår <3

    SvarSlett
  2. Fine Sigrid. Godt nytt år til deg :) (Jeg hadde også kjole, krøller og leppestift i går, og fikk masse kyss.)

    SvarSlett
  3. å dette var skikkelig fint å lese! blei glad i heile meg.

    SvarSlett
  4. takk alle saman! og hjarte hjarte hjarte!

    SvarSlett