søndag 9. januar 2011

ting eg vil, 2011

(må ikkje forvekslast med "nyttårsforsett", det her er berre ting eg vil, ikkje seier eg skal, det vil vise seg, ein såkalt "backfire")

- reise meir det her semesteret, eg har allereie vore ein dag i kiruna og kjørt gjennom svensk og finsk bekkmørk skog, om alt går etter planen blir det paris om ikkje altfor lenge, og så har eg kjøpt billettar til (og fra) budapest i april

- bli flinkare til å lage heimelaga grateng til middag

- bli flinkare til å lage heimelaga suppe til middag

- drikke meir te og gå oftare på palais de thés for å finne godsakar

- gå på bristol og drikke kakao

- lage gulrotkake og invitere veninner over

- gå på kaffefuglen og drikke chai latte på dagen, gå på fuglen og drikke mojitos på kvelden

- (flytte)

- finne ut kva eg skal studere til høsten (denne gruar eg meg mest til)

- kjøpe minst tre nye mummi-koppar

- kysse meir

- le endå meire

- dra ut og danse med veninnene mine

- skrive og sende fleire postkort

- finne ut korleis eg kan starte mi eiga detektivbedrift (her treng eg hjelp!)

- lage fleire spelelister i spotify

- klemme meir på venar

- sjå håkan live igjen

- gå meir på ski

- berre kjøpe bukser eg veit passar

- vere meir impulsiv

- gå meir på kafé

- lese på senga

- kose meir på hunden tussa

- sjå gossip girl med inga


jaja, då er det berre å sette igang!

kva vil du i 2011?

3 kommentarer:

  1. Jeg vil også reise litt mer dette året. Jeg tror jeg vil til Paris igjen fordi jeg holder på å lære meg fransk, og så vil jeg feire neste års nyttårsfaten i Wien og dra på roadtrip for jeg har nettopp fått lappen. Men foreløpig er den eneste planen å dra til Manchester i februar for å besøke søstera mi.

    SvarSlett
  2. åh. roadtrip, det vil eg òg! kjøre i ein svær bobil og tørke klede på ei snor og spise frukt og drikke øl med favorittvenar.

    SvarSlett
  3. som audrey hepburn en gang sa det så fint:
    -paris is always a good idea.

    jeg skal til india i tre måneder. og bo uten han som jeg har vært med hver dag i et og et halvt år. og klare meg helt alene for første gang i hele mitt liv.

    SvarSlett