tirsdag 18. januar 2011

question for you



den her songen minner meg om sommaren da eg var 16 og snart skulle dra på øyafestivalen, hadde sommarjobb på jobben til mor mi og høyrte på radioen heile dagen mens eg satte tropper på reagensrør. eg hugsar at eg kom tidleg på øya den dagen magnus hængsle skulle spele sånn at eg kunne få høyre den songen her, og det gjorde han, og så gløymte eg songen. det er perfekt pop på ein tirsdag, ein tirsdag kor eg sjølv også gjerne skulle ha vandra rundt i morgonkåpe og spist frukostblanding, men heller bruker dagen på universitetet, gamle venar, å snakke engelsk, ibsen, å spise heimelaga chili con carne og, til no, 4 appelsinar. og så tenkte eg, sidan innimellom, så kjem det spørsmål i kommentarar, og så tenkte eg at det er så fint med spørsmål, men at eg er så dårleg til å svare i kommentarfeltet, så eg tenkte at har du eit spørsmål, spør her, og så har eg ein liten spørrerunde, for eg ser at det er mange nye lesarar, og det er kjekt, og nokre spør om ting, og så er det borte for meg, men spør! om ikkje, tar eg hintet og sluttar med masinga.

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Kva er dine fem yndlingsalbum? Og kva slags jobb drøymer du om?

    SvarSlett
  2. Jeg har også spørsmålsrunde for tiden :P

    Hvilken bok som du eier er BOKSTAVELIG din mest slitte bok? Hva er din favoritt Hayao Miyazaki-film? Hvem er din favoritt franskkvinne? Og hva med favoritt franskmann? Liker du Ingrid Olava?

    SvarSlett
  3. Er du kristen?

    Skriver du løkkeskrift?

    Hvilken sjampo og såpe bruker du?

    Har du noen gang tatt gastroskopi (slange som føres gjennom munnen og ned til magen)? Hvis ikke, hvordan ville du forberedt deg for angsten og ubehaget? Har du ellers lege- og undersøkelsesskrekk?

    Hvilken karakter er din favoritt i `Hotell Cæsar`?

    Ble du kjent med Heidi og Caroline da du bodde i Paris?

    Har du vært på Svalbard? Jeg vurderer å flytte dit for å studere. Tror du det er "kvelende" eller "farlig" å bo der?

    Er aprikos din favorittfrukt, siden bloggen heter det?

    SvarSlett
  4. favorittfilmer, -bøker/forfattere, -kunstnere, -malerier, -drikke, -mat, -kjendiser, -blogger, -planter, -klokker, -teknologi, -bygning, -arkitekt, -butikker, -nettbutikker, -te/kaffe, -park, -byer, -land, ...

    SvarSlett
  5. hva spiser du helst til frokost? når legger du deg? når står du opp? favoritte? :) du er fin.

    SvarSlett
  6. Hva liker du mest og minst med stedet du bor? Både byen og der senga di er. (:

    SvarSlett
  7. ogogog har du tips om hva som kan være fint å gi til folk når de blir atten år?

    SvarSlett
  8. Jeg setter stor pris på å lese bloggen din! Fine temaer, fint skrevet :)

    Hva slags bøker liker du best å lese?

    SvarSlett