mandag 24. januar 2011

svar

eg starta ein slags spørsmålsrunde for nokre dagar sidan, berre for å sjå kva de kunne spørre om, og no tenkte eg at tida var inne for å svare (om de vil ha svar). jee.

- Kva er dine fem yndlingsalbum? Og kva slags jobb drøymer du om?
vanskelig. eg føler liksom at det er så mykje forskjellig, og så mange eg vil ha med på lista, og ei liste med fem favorittar? umuleg. det måtte nok ha vore meir enn fem. men eg kan sei fem eg liker sjukt godt, og som eg vil anbefale alle, sjølv om nokre av dei er sjukt sjølvsagte:
- beatles: sgt. pepper's lonely hearts club band (som eg har høyrt heilt hakk i, på biblioteket i harstad i ein lenestol med øreklokker og q magazine, heime på rommet, i klasserommet på barneskulen, min lengstlevande favoritt)
- the smiths: meat is murder (også ein langtlevande favoritt, frå eg var 14 var eg oppslukt, mange meiner at the queen is dead er den beste, synst ikkje det, eg, den her er full av songar og draumar og håp og sorg og alt det ein treng i livet, pompøst, men ekte, og når regnet fell på well i wonder så opnar slusane seg, maks hjartesorg)
- hello saferide: more short-stories from hello saferide (fordi det er som ei novellesamling, berre at det er ei plate, ei heilstøpt plate, med ein av dei finaste popgruppane frå sverige som eg veit om, og den sto på repeat ein heil haust, og det fortjente den verkelig)
- nancy sinatra & lee hazlewood: nancy and lee again (ny favoritt, eg fant den eigentleg fordi eg lette etter ein song frå filmen "breakfast on pluto" kor to av hovudpersonane syng sand og så fant eg denne duoen, sjølv om den songen eg leita etter var på den første plata dei ga ut ilag, så er den her min favoritt, med mange fine tekstar og to stemmar som passar sjukt godt ilag)
- belle&sebastian: tigermilk (eit av dei finaste debutalbuma eg veit om, eg forelska meg så sjukt i nokre av songane her dei første gongane eg høyrte dei, og så har det berre blitt med meg vidare, og det synst eg er fint som fasan)

drøymar om: programleiar eller seriøs journalist, men helst av alt i heile verda, forfatter. absolutt drøymejobb: profiler i fbi. umuleg.

Hvilken bok som du eier er BOKSTAVELIG din mest slitte bok? Hva er din favoritt Hayao Miyazaki-film? Hvem er din favoritt franskkvinne? Og hva med favoritt franskmann? Liker du Ingrid Olava?
mest slitt: hver tar sin, så får vi andre ingen (catcher in the rye) og den store mummi-boka. av hayao miyazaki (eg måtte google) sine filmar, har eg berre sett min venn totoro, og den likte eg. eg ser ikkje så mykje teikna eller animert film, for det er ikkje heilt mi greie, men akkurat den var litt søt, så den saman med ein haug ungar, da blei det enda litt finare. favoritt-franskkvinne: coco chanel. elskar coco chanel. sjukt klisjé, men sant. favoritt-franskmann: serge gainsbourg (kanskje óg ein klisjé, men den stemmen! den mannen! ein type i allers.) og ja, eg liker musikken til ingrid olava, men ho som person, slik eg har høyrt på radio, kan eg spare meg litt for.

Er du kristen?
nei. eg prøvde å vere det da eg var lita og sang i frelsesarmeen sitt barnekor, men det blei litt borte.

Skriver du løkkeskrift?
ja! eg trudde eg hadde fin håndskrift, så kom eg til paris, der hadde alle fin håndskrift.
Hvilken sjampo og såpe bruker du?
akkurat no bruker eg ein krøllesjampo og -balsam frå tigi bedhead som eg er sjukt nøgd med, og ei såpe eg fikk til jul som luktar friskt og godt og vinterleg, ei eller anna spa-greie.

Har du noen gang tatt gastroskopi (slange som føres gjennom munnen og ned til magen)? Hvis ikke, hvordan ville du forberedt deg for angsten og ubehaget? Har du ellers lege- og undersøkelsesskrekk?
nei, eg har aldri det. eg trur eg berre hadde prøvd å tenke at det går bra, og at det er viktig å sjekke seg om ein trur at det er noko feil, og at det er bra å vere frisk og at eg berre må hugse å puste med magen (om det går når ein har masse slangar der...). eg har veldig lite skrekk for sånt, men det er mest fordi eg har vore relativt frisk og rask heile livet, så det har ikkje vore eit problem eller eit tema. det viktigaste er uansett å halde seg frisk!

Hvilken karakter er din favoritt i `Hotell Cæsar`?
eg har sett veldig lite hotell cæsar, berre i eksamensperioden som var, men i alle fall ikkje jens august! han hatar eg!

Ble du kjent med Heidi og Caroline da du bodde i Paris?
eg blei kjent med heidi da eg budde i paris, også møtte eg caroline da eg flytta tilbake til oslo, men eg følte på ein måte at eg allereie kjente ho, sidan eg kjente heidi og litt caroline gjennom bloggen.

Har du vært på Svalbard? Jeg vurderer å flytte dit for å studere. Tror du det er "kvelende" eller "farlig" å bo der?
nei, eg har ikkje vore der, men det ser sjukt fint ut, da. eg trur det kan vere veldig spesielt å bu der, sidan det er lite og få folk og kaldt, eg trur ikkje eg hadde klart det sjølv, men om du trur du taklar det, så synst eg du skal go for it!

Er aprikos din favorittfrukt, siden bloggen heter det?
eg trur ikkje at eg nokon gong har spist ein heil aprikos. kanskje ein tørka aprikos her og der og litt syltetøy, så nei. men det er det finaste ordet eg veit.

favorittfilmer, -bøker/forfattere, -kunstnere, -malerier, -drikke, -mat, -kjendiser, -blogger, -planter, -klokker, -teknologi, -bygning, -arkitekt, -butikker, -nettbutikker, -te/kaffe, -park, -byer, -land, ...
1. lost in translation, darjeeling limited og ghost world. 2. frode grytten, haruki murakami og agnar mykle. finaste bok eg veit: lasso rundt fru luna + sangen om den røde rubin. 3. monet. 4. vannliljemåleria til monet. 5. kaldt vatn frå nord-norge, sjokomelk og raudvin. 6. kokt salt torsk med beiken, og pizza. 7. mette-marit! 8. kval&actionfilm, hjartesmil, fininga, stort sett bloggane til venane mine, eg les ikkje særleg mange bloggar fast. 9. orkidé (om det er ein plante). 10. bruker ikkje klokke sjølv, men om eg skulle hatt ei skikkelig stjerneklokke, kanskje raymond weil eller omega, men det får bli ein draum. 11. skype! og telefonen! 12. sacre cæur i paris. 13. ingen favoritt, men stort sett er eg stor fan av kirkearkitektur, så kirkearkitektar? 14. free'p'star (second-hand-butikk, paris), sagene torg (svær internasjonalt matmarked, oslo), gilbert jeune (bokhandel, paris) og sephora (parfymeri, paris, og andre store europeiske byar). 15. bestiller sjukt lite frå nettet, berre frå blivakker.no, haha. 16. te: peppermyntete, jasminte og fleurs de geisha (grønn kirsebærtre-te). og ein chaite på l'imprevu i paris. kaffe: fransk kontinental og dobbel cortado, men eg er litt fram og tilbake om eg kan drikke kaffe. 17. parc buttes-chaumont i paris og slottsparken i oslo. 18. paris (kanskje litt innlysande) og göteborg. 19. frankrike, hellas og sverige.

Hva liker du mest og minst med stedet du bor? Både byen og der senga di er. (:
mest med byen: at den har fine kafear og at eg stort sett kan få tak i det eg treng og at kollektivtilbudet er mykje betre enn i andre byar i landet. minst med byen: at folk er så kalde med mindre dei er fulle, at det blir sjukt kaldt på vintaren og at det er dyrt å leve her. mest med heimen min: at eg bur aleine og ikkje treng å ta hensyn til andre, dusjen og at eg har plass til å arbeide. minst med heimen: at alt er berre eitt rom (bortsett frå do), at utsikta er inn til andre og at eg bur aleine.

har du tips om hva som kan være fint å gi til folk når de blir atten år?
eg er ein sucker for sentimentale gåver, ting folk har laga sjølv og lagt kjærleik i. fint å få, fint å gi. ellers: ting som ikkje blir brukt opp med ein gong, og som ein kan ha ei stund. eg liker å gi bort øyrepynt.

Hva slags bøker liker du best å lese?
eg er veldig glad i noveller, og ei god novellesamling. ellers handlar dei fleste bøkene eg les om vanskeleg kjærleik, om løyndomar og om menn som skal ut i verda (eller inn i seg sjølv) for å finne seg sjølv.


jee, det var alt! no ligg eg halvinfluensa-svett og prøver å mote meg opp til å spise/lese/stå opp, men drew carrey show går på tv, og så oprah, og så dr.phil... vanskeleg.

4 kommentarer:

  1. Når jeg i lesende stund leser dette, drikker jeg den originale chai-teen fra l'imprevu. Tenk det!

    SvarSlett
  2. Serge Gainsbourg er også min favorittfranskmann! :-D

    SvarSlett
  3. han er så bra, det kunne ikkje vere nokon andre, eg tenkte på eit par, men det kunne berre vere serge.

    SvarSlett