mandag 8. november 2010

om grå dagar

"dager finnes i alle farger, også grå" syng knutsen & ludvigsen, og tittelen på bloggen min er jo "om grå dagar og lyserosa skyar". eg sjekka nettopp kva det er folk har søkt på for å komme inn hit, og det nyaste er "aprikos grå dagar". treffande. nokre dagar er grå, og ein grå dag kan øydelegge skikkelig, spenne bein på meg og ta bort smilet i fleire timar. "men så, den som venter han skal få" syng knutsen & ludvigsen, og eg veit at dei har rett. sjølv om det finst grå dagar, og det kjem det alltid til å gjere, finst det så mykje som er rosa og lyselilla og pudderfarga i kvardagen, sjølv om det kan vere vanskelig å få tak i det. akkurat no er det lenge sidan ein grå dag banka på. det finst ting som virkar, det finst lyserosa skyar, ein må berre finne det som virkar for ein sjølv og bli flinkare til å klappe seg sjølv på skuldra og seie "godt jobba frøken". litt sol gjer susen. å kysse på morgonen gjer godt i magen. å seie "fy faen, du er flink, det her kjem til å gå bra, det ordnar seg" til seg sjølv - det er det aller beste. da kan ein sjølv spenne bein på dei grå dagane.


(ps. til deg som spurte i søkefeltet: ja, det kan du. hallo!)

2 kommentarer:

  1. så sant så sant!

    like foresten etiketten "sigrid 21 år"

    SvarSlett
  2. Knutsen og Ludvigsen er smarte karar! Eg trur nesten ikkje eg veit om nokon cd som gjer meg så glad som Knutsen og Ludvigsen. Du er flink!

    SvarSlett