lørdag 27. november 2010

oh i could drink a case of you darling, and i would still be on my feet




då eg våkna i morges, tenkte eg mykje på kor mykje eg saknar å bu i paris og å svinse rundt i gatene i ballerinasko og så tenkte eg litt på kor fint eg synst det er med ballerinasko og så tenkte eg litt på at eg vil at det skal bli vår og at då skal eg gå mykje i ballerinasko. så drog eg ut og møtte mariell, også var vi på fretex unika og der venta disse på meg. eg bruker aldri å finne sko på second-hand-butikkar for alle er 36 eller 37 og eg har litt større føtter enn som så, også prøvde eg desse, og dei passa perfekt!


og dei er frå burberry og dei er kjempefint brukt og antagligvis berre brukt eit par gongar, og det får meg til å tenke at eg vil bruke dei mykje, men ikkje for mykje, slik at dei blir oppbrukte eller øydelagte. eg skal tasse litt rundt med dei i heimen i dag slik at eg kan kjenne meg fin.


den luringen her fikk også vere med heim i dag, så no har eg tv-kanne og kan invitere på besøk kva tid som helst. no har eg fylt ho med palais des thés sin fleurs de geisha, som har kirsebærtre i seg og smakar som ein evig vår og berre skikkelig godt eigentleg. også høyrer eg på joni mitchell og vurderer suppe og ostesmørbrød til middag, sjølv om eg heller vil ha potetgull. eg føler meg betre enn på lenge (fysisk, psykisk og mentalt). håpar de òg har minst like fine laurdagar som eg har! god helg!

3 kommentarer: