torsdag 25. november 2010

der eg bor kommer vinteren før du tror


sånn kan taket få sjå ut når det er fest

vindauge går til bakken og slipp inn det finaste lyset når det er sol

og "utsikt" på svensk er "vy", og det er mykje finare (og himmelen er så sjukt fin i dag)

ved arbeidsplassen har disse luringane fått plass, eg skal lære meg alle før eg flyttar igjen

eg elskar rosa og eg elskar matrosjka-dukker og speil med fugl på


og her er både murakami og knausgård og mykle og eit blad som nokon gløymte, men som snart skal bli levert tilbake

og alle dei stripate genserane minnar meg fortsatt om paris og lange dagar med raud raud vin

og ikkje alle dagar er raud raud vin, nokre er berre te, men det er fint det også, vin kan eg spare til helgene

og badet er så jentete og om du ser godt etter, kan du sjå ei forfatterdame som leier sjøhelikopter når ho skal ha ein stilig entré til festivalar og liknande

og sånn bur eg, pluss minus.

3 kommentarer:

  1. Det er så fint med sånne fiskeplakater.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker tungen-skrape!
    and I really like how your new apartment looks!!!

    SvarSlett