fredag 17. september 2010

hei grå dag

eg hatar sånne dagar som i dag der alt berre skal skjære seg og være vanskeleg. sov dårleg og drømte om rare folk som seier "sjå kva vi gjer med folk som er vanskelege" og så gjekk eg opp trappa og der satt ein kropp med avhugga hovud. sto opp og tok ein altfor full buss etter å ha hatt kleskrise først. var hos frisøren, det var kjekt det, bestemte meg for å klippe pannelugg, angra meg på trikken til jobb og tenkte at no ser eg ut som at eg er 15 igjen og har 70-tallsmannehår. ville springe på do og grine på møtet fordi eg syntes eg såg så rar ut, ville rope ut at NO GIDD EG IKKJE MEIR!!! til alle som ville diskutere fram og tilbake og fram igjen. klatra i klatrestativ og fikk brun søle rennande ned armen og tenkte fy faen så ekkelt, det var rett etter at gutten hadde sagt "om du spør meg én gang til så sier jeg at jeg hater deg" og eg lagde surleppe, men vi blei venar igjen. blei spådd med spåkopp, spåkopp med teikningar inni, "du er et hode som er revet i to" sa jenta og eg tenkte faen. og så gjekk eg heim, ein time før tida, utan energi, musklane øverst i låra haldt meg oppe, fekk ikkje møtt ine, fekk ikkje sett knausgård, fekk ikkje høyrt knausgård, fekk ikkje vore med inga og snakka med knausgård på ekte, fekk ikkje dratt på fest. i staden ligg eg heime i senga og ser juno og berre ventar på den scena der ho har føda og bleeker kjem inn og legg seg i senga med ho og så kjem denne songen og då skjer det som alltid skjer, og slusane kan opne seg. og så kan dagen vere ferdig, nok er nok, eg kan legge meg og vite at i morgon kjem ein ny dag, og han må bli betre enn den her grå dagen her.

2 kommentarer:

  1. Jeg håper dagen i dag er mindre grå. Og jeg er helt sikker på at du er kjempefin med pannelugg, jeg ser for meg det. Også er det helt riktig å legge seg under dyna og se på Juno når dagen er alt for grå. Snart ses vi! Da må vi drikke god kaffe, kanskje på Stockfleths. :)

    SvarSlett
  2. panneluggen ER fin, men om du ikke liker den, vokser den ut igjen, og Knausgård kommer nok tilbake, og da skal vi være der begge to, og om ikke annet skal jeg få tak i adressen hans og så skal vi dra dit han bor og sette oss utfor der han bor og vente der helt til han dukker opp.

    SvarSlett