mandag 13. september 2010

emo på ein søndag

eg trur folk som har kjæraste og har hatt det lenge, gløymer korleis det er å sove aleine kvar natt. kor glad ein kan bli for at ein ven skal overnatte berre så det skal vere nokon andre i senga, eit anna hjarte som slår rett ved sidan av deg medan du søv. eg trur dei gløymer dei timane før leggetid, når taklyset er slått av og berre lampa i hjørnet står på og den einaste i rommet er deg sjølv, og det skal ikkje komme nokon inn på rommet frå kjøkkenet eller badet eller stua og snike over skuldra di for å sjå kva for ei nettside du er inne på og kva det er du les om. du må hente vatnet ditt sjølv, du vaknar ikkje med nokon andre si arm rundt deg, du har ingen si irriterande snorking å irritere deg over. desse tinga har eg tenkt mykje på dei siste dagane. eg håpar at dei som har kjæraste kjenner seg heldige og kan tenke litt på dei små tinga som er så store for ein som ikkje har kjæraste.

4 kommentarer:

  1. Jeg tenker over det nesten hver kveld hvor glad jeg er for at det kommer noen og legger seg inntil meg. Og hvor glad jeg er for å våkne sammen med noen. Jeg husker veldig godt hvordan det var å sove alene også. Ofte pleide jeg å snike meg inn på rommet til bestevenninna (som jeg delte leilighet med), og sove der i stedet. Spesielt hvis jeg var lei meg for noe. Veldig fint skrevet, forresten.

    SvarSlett
  2. jeg kan iallefall fortelle deg og trøste deg med én ting; ingenting er mer irriterende enn en kjæreste som småspionerer over skuldra når en sitter på internett

    SvarSlett
  3. I hate feeling alone! Your passage touched me, I felt it deep down, because I know both sides of the fence you speak of, and both have their downsides. I know that we will both find love soon enough and be on the correct side of the fence, not that one side is perfect, though. Anyways, I know that when we were both on the same side, I was very happy. je manques paris chaque jour! et je te manques aussi! bonne fete, Stir Fry! snakkes :)

    SvarSlett
  4. Æ får aldri sove når han Mainn e borte... En del av mæ mangle jo da!! :/ Puss på dej, gumman min :*

    SvarSlett