torsdag 23. september 2010

gipsy lady


eg har laga ein spåkopp. med spåkoppen kan eg spå kven det skal vere og fortelje dei noko om korleis framtida deira ser ut. det står ulike ting, som til dømes "du kjem til å få nokon til å smelte", "du kjem til å vinne på eit flaxlodd" eller "om du skal bekymre deg så mykje kjem du til å få rynker". spåkoppen skal få vere med der eg er, akkurat no er han i sekken sånn at eg kan flekke han opp når eg drikk kaffi med venar, når eg er på jobb, når eg kjem på besøk og ikkje har så mykje meir nytt å fortelje. då skal eg spå. sjå inn i framtida, sjå deg i auga og sei "du kjem til å gjere nokon lykkeleg".

3 kommentarer:

  1. den må du ta med når me skal drikka vin(fordi eg drikke ikkje så mye øl, egentlig).

    :)

    SvarSlett
  2. Den må du ta med når vi skal drikke kaffe :) (I helga eller neste uke, synes jeg. Alt-for-travel-uke, dette her.)

    SvarSlett
  3. god idé, selv om jeg somehow alltid velger å åpne feil tall..

    SvarSlett