tirsdag 17. august 2010

sms-ar frå eit anna liv

eg mista mobilen min i gjørma på øya og no bruker eg ein gammel ein frå den gongen eg gjekk på folkeskulen. kødda, frå då eg gjekk på videregåande. her presenterer eg nokre favorittar frå den gamle telefonen. takk til silje, maria, kim-rune og x som sendte desse meldingane. eg flirar godt.


25. mars 2007, 20:54:
"han pappa bære: æ hørte dåkker kom synganes heim i natt!"

18. mai 2007, 21:07:
"Æ e på indisk restaurant før å komme nærmare dæ og røtterne dine!"

25. juni 2007, 17:06:
"Okei, æ måtte nettopp hjelpe ei dama som hadde ei Leonardo diCaprio-t-skjorta på sæ, type 90-talls med ansiktet hannes trøkt på og greier. Æ døde innvendig."

14. november 2007 14:26:
"Hehe. Det e ikkje godt å si.Mange har nok undret på det, uten å finne noe svar. Han e jo på nesten på grensa til å være umenneskelig."(om mattelæraren min på videregåande)

3. desember 2007 19:39:
"Hehe. Æ kunne nu godt ha gått en tur på rema. Ikkje noe i mot i det heile tatt. Det e jo snart jul, så æ e med."

5. februar 2008 16:32:
"Du e en interessant person. Æ håpe du fortsette å skrive... Ville bære sei, om æ ikkje får sagt det ellers."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar