tirsdag 25. oktober 2011

puppar, jenter, puppar!

Du skrev for ei stund sia at du jobber i undertøysbutikk og anbefaler alle jenter å skaffe seg en skikkelig god bh. Hvilken butikk jobber du i? Hva vil du anbefale jenter (22 år) som er helt flatbrystede? Har hørt at en bh ikke skal skli oppover når man strekker armene opp i lufta, men på en flatbrysta vil den jo i aller høyeste grad skli opp? syns du det er teit at jenter som oss likevel bruker bh i et forsøk på å se mer feminin ut, eller bør vi bare la være? Hva tenker du om hva en gutt vil si når han etterhvert skal kle av meg, og se at puppene mine ikke eksisterer likevel. Turn-off? At vi er helt androgyne? kan ikke du skrive et innlegg som omhandler slike temaer. for det gjelder sikkert også motsatt vei, for de som har hemmende store bryster? Noen leger synes jenter med små/ingen bryster, burde ta silikon for å få bedre selvtilitt. men jeg vil være helt naturlig og ikke tilføre kroppen min stoffer, og skal jeg ikke få lov til det da? eller mener legen at jenter burde gjøre det fordi at da blir de mer sexy for mennene (som han selv?). vi er da kvinner selv om vi ikke har bryster, er vi ikke...?


i går kom den her kommentaren inn på bloggen, og siden da har eg tenkt mykje på innhaldet og spørsmåla som blir stilt i den. vi jenter tenker jo mykje på puppar, kanskje til og med like mykje som gutar tenker på puppar, ofte på litt anna måte enn gutar, men dei er no der. før eg begynte å jobbe i undertøysbutikk, tenkte eg ikkje særleg mykje på alle finessar rundt ein bh, det var meir "passe han, så passe han!" og så var eg nøgd med det. det aller første eg vil seie, er at veldig mange går rundt i verda og bruker feil bh-størrelse. det kan vere at han er for vid rundt eller for liten i koppen, og dette, alle jenter der ute (for eg veit at det stort sett berre er jenter som les her), er noko alle bør ta til seg: få ein ordentleg sjekk på kva slags størrelse du er, få rett bh-størrelse. å gå med ein bh som ikkje passar, kan vere irriterande, stygt og, i lengden, veldig belastande. eg har ikkje tal på kor mange bhar eg har hatt som eg har vore nødt til å dra opp heile tida for det kjenst som at puppen er på veg ut, eller kor ofte det har vore dobbelpupp på genserane mine. så tips nummer 1, uansett kva størrelse jentene dine er: få sjekka størrelsen din, og finn ein god bh som passar!

men altså, eg er ingen ekspert, og eg er ingen etiker (sjølv om det ikkje er ein beskytta tittel, for alt eg veit kan eg kalle meg etiker så mykje eg vil!), og dei neste spørsmåla handlar mykje om mitt eige syn, og det kan vere veldig variert frå kva andre meiner og er ting ein rett og slett må kjenne på sjølv. du som skreiv kommentaren, skreiv at du er flatbrysta og har problem med å finne bh og lurer på om det er vits i å bruke det i det heile tatt. og om du bruker det, kjem det til å vere "falsk reklame" for ein gut som skal sjå deg uten klede.
for å ta det første først. eg har alltid sjølv hatt veldig kompleksar for puppane mine. dei er verken gigantiske eller pittesmå, dei er heilt normale, men eg har aldri sjølv tenkt at eg har særleg flotte puppar. etter at eg begynte å bry meg ordentleg om bhar, har eg derimot skjønt at det finst mange måtar å få puppane til å sjå fine ut, i alle fall pakke dei fint inn. eg har ofte tenkt at eg skulle ønske eg hadde små puppar, så eg kunne bruke bhar av den typen ein brukte akkurat da ein fikk puppar, sånne "toppar", slike dei sel på bikbok, slik som rett og slett ikkje passar om du har meir enn ein b-cup. eg hadde garantert brukt slike om eg hadde mindre puppar. om du ikkje synst det er vits å bruke bh dersom du ikkje har noko å putte i han, synst eg du skal la vere. det er ingen som kan fortelje deg at du skal eller må eller bør bruke bh - gjer det du sjølv synst er behageleg og det som kjenst naturleg for deg. men bottom line: det finst mykje fint i bhar som ikkje er "wonderbra", liksom, og alt er smak og behag!

og kva med kva andre synst, ein gut for eksempel? det høyrest kanskje hult ut og som ein stor klisjé, men om ein gut blir skuffa eller ikkje vil vere med deg fordi du ikkje har puppar, så er han faktisk ikkje verdt å bruke tida di på. tenk på alt det andre som er fint ved deg! meiningene dine, musikksmaken din, engasjementet ditt, måten du flirer på, alle dei små tinga som gjer deg til den du er. det er meir sannsynleg at det er det han kommer til å setje pris på i lengden, enn størrelsen på puppane dine. og om ikkje, så anbefaler eg deg å finne ein annan fyr.

til sjuande og sist vil eg seie at det aller viktigaste, er at du er nøgd med deg sjølv, og at du sjølv synst du er fin. og det er ikkje noko som sitt på kroppen, det er noko som sitt inni hovudet og som kan ta lang tid å finne fram til å tenke sjølv. vi
jenter er unødvendige strenge med oss sjølv, og seier ting til oss sjølv som vi aldri i livet ville ha funnet på å seie til bestevenninna. og samtidig er det eit enormt fokus på kropp i medier og på internett, og ein kan nesten ikkje opne ei nettside uten å få litt tits&ass rett i fleisen - korleis kan ein halde seg upåvirka? det er nesten umuleg. eg trur dei aller fleste ein eller annan gong tenker at dei var det motsette av det dei faktisk er, og dei fleste har nok eit urealistisk bilde av korleis dei ser ut. og dessverre, må eg seie, har silikon og andre liknande "hjelpemiddel" blitt ei løysing på problem som antagligvis kunne ha vore løyst på andre måter enn å få 400 gram lagt inn i brysta. det handlar, trur eg, om å akseptere seg sjølv og om å vere glad i seg sjølv for den ein er; det tar tid og det kostar krefter og det handlar om å sjå seg sjølv i speilet og å tørre å vere nøgd med den ein tross alt har blitt, og å prøve å drite i alt det ein ikkje er. og om ein lege hadde sagt til meg at eg måtte ta silikon for at ein mann skulle tenke at eg var meir sexy, så hadde eg sagt at det finst ikkje noko meir usexy enn ein mann som seier noko så jævlig dumt. ingen skal få lov å fortelje deg korleis du skal eller bør se ut. du er din eigen sjef og du er kvinne uavhengig av størrelse på brysta dine. om nokon kjem og fortel deg noko anna, fortjener han eller ho ein skikkeleg å bli reist dit pepper'n gror.

eg håpar det hjalp litt eller svarte på spørsmåla dine. husk at til sjuande og sist handlar det ikkje om du har pannekaker eller melonar, men kva du har i nøtta di. og kan du bruke det riktig, så er det er det viktigaste av alt.

4 kommentarer:

  1. Hurra for alle slags pupper, og et enda høyere hurra for deg, fantastiske Sigrid! Tommel opp!

    SvarSlett
  2. takk, sigrid, for et fantastisk innlegg! enig med koffeine; hurra for deg!

    SvarSlett
  3. Som ei jente på den andre siden av puppeskalaen (D+), har jeg alltid slitt med å finne fine bher som ikke ser ut som det kommer fra bestas undertøysskuff. Endelig begynner det å bli litt lekre ting i vanlige butikker1

    Hurra for pupper, uansett hvordan de er!

    SvarSlett