mandag 24. oktober 2011

og det går dagar og det går år

(bilde av eigen rygg henta frå mariell)

for eit år sidan, tenkte eg på kjernefysikk. korleis to partar møtast og ein fusjon oppstår, korleis ein skal få det til. seinare har eg tenkt at det ikkje handla om fysikk i det heile tatt. kanskje om kjemi, kanskje om biologi.
eg holdte det hemmeleg lenge. eg beit neglar og så i gulvet og rødma kraftig når eg skulle fortelle andre om kva som skjedde, kva som var i ferd med å skje. eg ville ikkje skryte, ikkje gni det inn, sjølv om det var det einaste eg eigentleg ville. stå på toppen av st.hanshaugen og rope ut i haustkvelden at no skjer det på ekte.
og enno vil eg ikkje skryte, men det er det einaste eg vil. skrive, fortelle, snakke om korleis kjærleiken er, kor altoppslukande og vakker og vond og herleg og trygg det kan vere. kor deilig det er å få lov å vere to etter å ha vore berre ein så lenge. kor fint det er å kunne la seg sjølv tenke på framtida utan å vere redd for å seie det høgt. kor tomt det blir kvar gong han er borte.

og det går dagar og det går år og eg ser meg ikkje tilbake, og eg tenker at det her er det beste valet eg nokon gong har tatt. og sånn skal det vere. sånn er det.

5 kommentarer:

  1. Du skriver så fint om kärlek!

    SvarSlett
  2. Du skrev for ei stund sia at du jobber i undertøysbutikk og anbefaler alle jenter å skaffe seg en skikkelig god bh. Hvilken butikk jobber du i? Hva vil du anbefale jenter (22 år) som er helt flatbrystede? Har hørt at en bh ikke skal skli oppover når man strekker armene opp i lufta, men på en flatbrysta vil den jo i aller høyeste grad skli opp? syns du det er teit at jenter som oss likevel bruker bh i et forsøk på å se mer feminin ut, eller bør vi bare la være? Hva tenker du om hva en gutt vil si når han etterhvert skal kle av meg, og se at puppene mine ikke eksisterer likevel. Turn-off? At vi er helt androgyne? kan ikke du skrive et innlegg som omhandler slike temaer. for det gjelder sikkert også motsatt vei, for de som har hemmende store bryster?
    Noen leger synes jenter med små/ingen bryster, burde ta silikon for å få bedre selvtilitt. men jeg vil være helt naturlig og ikke tilføre kroppen min stoffer, og skal jeg ikke få lov til det da? eller mener legen at jenter burde gjøre det fordi at da blir de mer sexy for mennene (som han selv?). vi er da kvinner selv om vi ikke har bryster, er vi ikke...?

    SvarSlett