søndag 12. august 2012

søndagsliste


 kva hending i ditt liv har styrka deg mest som person?å flytte heimefrå da eg var 18, frå harstad til oslo, og å for første gong kjenne på det å vere heilt aleine. å komme heim til hybelen min og ikkje kunne rope "HALLO!", for ingen kom til å svare. mor mi og far min kjørte meg til oslo med flyttelasset og da dei skulle kjøre heim igjen gråt eg så mykje og så hardt, og ville helst at eg skulle sitte på med dei tilbake. og i byrjinga var det vanskelig og vondt og eg følte meg så pittelita og all maten eg lagde hadde eg sweet chili sauce til. men det gikk bra til slutt, altså.
 
kva har vore ditt livs største eventyr så langt?
foreløpig har det vore to store: det halvåret eg bodde i paris, og heile den store forelskelsen som har vart i to år no.

kva eigenskap likar du minst hos deg sjølv?
at eg er veldig engstelig og at når ting blir vanskelig eller for stort, vil eg helst berre gjemme meg på do til det går over.

når føler du deg sexy?
når eg er på skitur og tar ein appelsinpause i solveggen og sitt der i superundertøyet. og når eg har på meg fint undertøy.

kva får deg oftast til å gråta?
å krangle med kjærasten, kjensla av ikkje å klare å forklare kva som gjer vondt, autistar (av glede).

kva ler du av?
teikneserien "rocky", uttrykka "Stopp pressen!" og "spør du mæ, så spør æ dæ!", kjærasten når han etterliknar meg, dansescena i (500 days of summer), babyar som flørter med meg på jobb.



trur du på noko?
kjærleiken.

når er du redd på ordentlig?
når folk er for fulle for sitt eiget beste, når eg les kommentarfelt på db.no, når eg tenker på at det finst menneske der ute som meiner at jenter fortener å bli voldtatt.

kva låt skulle vera soundtrack til ditt liv?
denne. og denne. og denne.

om du fikk eta og drikka berre fem greier resten av ditt liv, kva skulle du velga da?
torsk i ulike variasjonar, knekkebrød med kvitost, pasta carbonara, vatn, chardonnay.

om du fekk ein overnaturlig kraft eller kunnskap, kva skulle du velga?
å kunne fly.

om du var ein matrett, ein farge og eit klesplagg, kva skulle du vera da?
da ville eg ha vore salt torsk med beiken, gulrot og potet, marineblå og ein angoragenser.

om du skulle vera forelesar, kva skulle du forelesa i?
eg har ganske lyst til å bli forelesar ein gong i verda, og da skulle eg ha forelest om identitet, trur eg. om korleis vi har eit botnlaust behov for å vise kven vi er og kor vi høyrer til og korfor og korleis vi gjer det.

om du fekk velga heilt fritt, kva skulle vera utsikten fra leiligheten din?
havet.

om du var kjendis på turné, kva skulle du ønska å ha backstage?
raudvin, m&m's, tapas, ein dusj, høgtalare som lot meg høyre på nancy & lee.

om du fekk eta middag med kven du ville i heile verda, kven skulle du velga da?
ringo starr og paul mccartney. saman!

om du fekk gå tilbake i tid, til når skulle du reisa?
det står mellom å kunne dra tilbake til manchester, 1985 og sjå the smiths spele live, eller det gladeting skreiv:
"Til når jeg gikk på ungdomsskolen, til en dag jeg hadde det veldig vondt og vanskelig og prikket meg selv på skulderen og sagt at det blir så mye, mye bedre snart."

komponer ein salat med sju ingrediensar:
kylling, beiken, romanisalat, fetaost, avokado, raudlauk, tomat.

nemn sju greier som utgjer ein fantastisk sommardag:
å sove ut, tid til å spise egg til frokost, 20 grader, levegg, fruktsorbet, å bli brun, å ha kjærasten ved sidan av.

kva er dine sju favorittplagg?
den marineblå kjolen frå uniqlo i paris, sorte strømpebukser, fjällräven-parkasen, femilet sin mary-bh, penalskjørt, kvit skjorte, ullgensarane frå benetton.

om du fekk sju tusen å bruka i ein og samme butikk, kva butikk skulle du bruka dei i?
flaut, men: apple-store. lystar etter ein iphone.

om eg seier sju, kva tenkjer du på da?
at sju er ein del av lykketalet mitt, som er 17.
 

kva gjer du helst på dagar du er sju-k?
søv så mykje som muleg, ser ti episodar av friends, kler meg i ullundertøy, drikk sitroningefæroghonning-vatn, lengtar til det går over.


(liste lånt frå mariell)



1 kommentar:

  1. Fine svar!
    Ps: Godt å vite det var flere som hadde det slik på ungdomsskolen, man følte seg fryktelig alene på slike dager.

    SvarSlett