tirsdag 27. mars 2012

det hjartet tok vare på


1. det er sekstande mai og i ein stor idrettshall har ungdommen samla seg for å danse til teknomusikk og drikke brus og flørte med kvarandre. eg har svart miniskjørt og rød sminke under auga og kallar meg redpunk på darkdate.no. eg blir spurt om eg kan gjere nokre radiointervjua saman med ei anna, eg seier ok. ho har raudt hår og ser farleg ut. ho er ikkje farleg. det er 2004 og eg har møtt m for første gong

2. silver speler ungdomskonsert i byen, eg er der saman med nokre andre venar, m er der med kjærasten som held rundt ho heile konserten sjølv om det ikkje er sånn musikk ein held rundt kjærasten sin til. ei anna jente har langt blondt hår med krøllar, det er s, og eg veit enno ikkje at vi kommer til å vere bestevenar om eitt og eit halvt år

3. dagen før nyttårsaften 2005: vi har sett han på dagbladet.no/blink og no skal vi finne nummeret hans. vi finn fem stykkar som heiter det same, s ringer alle fem, småsnakkar med ein av dei, som ikkje er han, men som berre står og ventar på bussen til fest ein stad i trondheim. når vi finn den rette, lagrar eg nummeret som ? og slik har det vore sida da

4. han har dumpa meg på sms og kvar dag må eg gjømme meg for han i korridorane på skolen, men ein dag skjer deg, eg går rett på han og må seie hei, spring inn på klasserommet og sett meg ved den bakarste pulten ved sida av m som seier at no har eg sjøstjerneaugevipper etter at eg er ferdig med å gråte

5. vi ser eurovision song contest hos m, drikk drinkar og lagar stemmeskjema, kun vi tre, når det er over, skal s og eg gå dei mange kilometrane heim i vårnatta, på vegen stoppar vi og kjøper baconpølse, halvveis i løypa. ein av dei kjekkaste gutane i trinnet over oss, som m kallar latino, går forbi oss mens eg spyr opp baconpølsa

6. vi har spelt konsert dagen før palmesøndag, i ein stor konkurranse kor det trekkast ut fem band som har vore dei beste banda, vi blei eitt av dei fem banda som nesten blei eitt av dei fem beste banda, vi er så stolte, eg sitt på bussen mot grimstad med tåra i auga av kor rørt eg er over oss og kva vi kan få til

7. m, s og eg skal på roskilde, mamma har sagt at eg skal få dra om eg oppfører meg og ikkje gjer ulovlege ting, m meiner at vi må vere klar for alt, i ryggsekken har eg det helsesøster sendte med oss: ein a4-konvolutt med kondomar

8. s og eg er saman kvar dag ein sommar, gjer ting i smug, syklar i glitterbukser og adidasjakkar, ser heile twin peaks, spis kvitlauksbaguettar og inviterer gutar på besøk. vi kjem aldri til å skjønne kor foreldra våre var den sommaren

9. klassen hennes skal arrangere typisk norsk-fest og m spør om vi skal dra, det er utkledningsfest, og kven er eg til å seie nei til ein utkledningsfest? vi blir samde om å kle oss ut som dollie de luxe, m skal vere benedicte adrian, eg skal vere ingrid bjørnov, planlegger i ei veke, blir meir og meir nervøse for at nokon andre skal ha fått ferten i den geniale ideen vår og kle seg ut som dollie de luxe dei òg. når fredagen kjem, har alle kledd seg i strikkagenserar og norske flagg

10. s fortel meg hemmelegheiten med stor h mens vi sitt i hagen til m, eg blir så rørt at eg nesten tar til å grine, m og eg hviner resten av kvelden

11. vi dansar til spice girls på fest, blir kjørt til byen, er høglytte, glade, fulle, vakre, tar bildar av oss sjølv med iphone, vi eiger denne verda og vi gjer det saman, m, s og eg.

3 kommentarer: