mandag 5. juli 2010

dagens kjøp, 5. juli


eg sa til inga at eg skulle blogge ting som skjer i harstad og i oslo mens vi er borte frå kvarandre. i dag har eg vore med bestemor mi, ho som minnar om ei frå eldrebølgen, ho vekte meg på telefonen og lurte på om eg ville vere med på kanebogen senter, ikkje i sentrum, og det ville eg jo. gå på bakeri og sjå på folk. og kjøpe rockering. så det gjorde eg. han er rosa og gull og ser ut som at eg skal ha ei løve til å hoppe gjennom han på sirkus. eg har ikkje noko løve, så det får holde med meg sjølv. eg har og lovd meg sjølv at kvar gong eg skal sjå ein episode glee eller seinfeld, så må eg rocke. det høyres ut som ein plan.

1 kommentar:

  1. det er så sykt en plan! i morgen skal jeg fanden meg kjøpe meg råkkering også, så kan vi råkke sammen, på hver vår ende av landet <3 <3

    SvarSlett