onsdag 19. mars 2014

det her dokumentet




i dag er det 57 dagar til eg skal levere masteroppgåva mi. eg har ein nedtellingsapp på telefonen som hjelper meg å halde kontroll på tida og dagane. om 12 dagar skal eg levere dei to siste kapitla til rettleiaren min og så får vi sjå kva som skjer. akkurat no handlar det mykje om tal: sidetal, ord, dagar, veker, datoar. men det viktigaste er jo sjølvsagt innhaldet, det er jo det det til slutt handlar om.

å skrive ei masteroppgåve er nok det vanskelegaste og mest krevande eg har gjort sålangt i livet, samtidig som det er utruleg givande og inspirerande å få halde på med noko eg sjølv synst er interessant og viktig. det er mykje arbeid å skrive ein master, først og fremst fordi det er eit valdsamt stort stykke jobb: å finne ei problemstilling, å finne teori å jobbe med, å planlegge og gjennomføre eit feltarbeid, å sortere data, å finne bra måtar å bearbeide data på, og så til slutt skrive det ut. og så skal ein også ha ei viss oversikt over arbeid andre har gjort på feltet. det er i sum mykje jobb, og enormt mykje kjensler. nokre dagar føler eg meg som kongen på haugen og tenker at det her kan jo kun gå ein veg, men andre dagar må eg berre gråte og syte over kor håplaust det kan vere, og kor tvila på styrken i mitt eiget arbeid tar heilt overhånd.

men som sagt: det er utruleg givande å ha mulegheita til å gjere akkurat det eg vil, og skrive om eit tema eg sjølv synst er viktig og som det ikkje minst trengst meir kunnskap om. (og HER er forresten eit veldig bra intervju som omhandlar det temaet eg skriv om, om nokon skulle vere interessert!)

sånn! det var litt om å skrive ei masteroppgåve. no skal eg tilbake til dokumentet!

1 kommentar:

  1. Du er råflink. Jeg vet ikke om jeg noen gang klarer å fullføre min master.

    SvarSlett