tirsdag 31. januar 2012

får jag veta vad du tänkar på? skulle du rana en bank för oss två?


1. Hur gammal är du om fem år? tjuesju og eit halvt cirka
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? oda og iselin som eg går i klasse saman med, pluss ei som heoiter grete, som går i klassen, om blei tjue i går og fikk kake av ei anna i klassen som heiter tina, og den spiste vi i kantina etter forelesninga.
3. Hur lång är du? 166 cm berre.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? heilt totalt ikkje mitt eiga val og ganske pinleg: rocky 1.
5. Vem ringde du senast? maria beluga, klokka halv to natt til søndag...
6. Vem ringde dig senast? ellen berit (må ringe tilbake!).
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hurra! Men da e den grei."
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms. hatar å snakke i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifte! på tjueførste året!
10. När såg du senast din mamma? for ein måned og ein dag sidan. men til helga skal eg heim!
11. Vilken ögonfärg har du? brune.
12. När vaknade du i dag? ni.
13. Vilken är din favoritjulsång? vanskeleg! eg elskar alle mulige sånne jule-popsongar. det må nok vere "do they know it's christmas?" av sånne popsongar og så kanskje "o' helga natt"? kan ikkje ta til å tenke på jul NO.
14. Vilken är din favoritplats? stua heime i svanehalsen hos mamma og pappa, trondarnesfjæra, jardin de luxembourg i paris, tunet på gallogiedde der márkomeannu blir laga, armkroken til sigbjørn.
15. Vilken plats föredrar du minst? toalettene på universitetsbiblioteket i tromsø og alle stappfulle bussar/trikkar/metroar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? kor som helst i verda, hand i hand med sigbjørn. helst med ein jobb som betalar godt og så håpar eg at eg har lappen da.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? å måtte gå forbi bokhylla der "heksene" av roald dahl sto. heilt hysterisk.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? hugsar ikkje? eg ler heile tida av alt muleg.
19. Hur stor är din säng? 120 cm!
20. Har du stationär eller bärbar dator?
ein bærbar macbook!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? kjem an på om eg er aleine eller ikkje.
22. Hur många kuddar har du i sängen? ein som er mi.
23. Hur många landskap har du bott i? om det tydar by, så fire!
24. Vilka städer har du bott i? harstad, oslo, paris, tromsø
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? akkurat no: ullsokkar. vanlegvis: barfota.
26. Är du social? ja, men eg synst det kan vere ganske digg å vere aleine.
27. Vilken är din favoritglass? pasjonsfruktsorbet. alle sorbetar, stort sett. og jogurtis.
28. Vilken är din favoritefterrätt? pannacotta. så dyrisk godt.
29. Tycker du om kinamat? ja! veldig. i går lagde eg vårrullar og inni granskauen så godt det var.
30. Tycker du om kaffe? ja, men eg kan ikkje drikke for mykje av det, for da må eg tisse heile tida pluss at eg blir ganske dårleg av det og må ligge i fosterstilling i nokre timar.
31. Vad dricker du till frukost? på ein vanleg dag er det stort sett berre vatn. på søndagar ofte melk. på ekstravagante dagar: jus.
32. Sover du på någon särskild sida? eg sovnar stort sett med ansiktet mot venstre.
33. Kan du spela poker? nei. kan spele olsen og krig og gris.
34. Tycker du om att mysa/kela? skjønner ikkje kva det betyr. kela kan ikkje bety det eg trur i alle fall.
35. Är du en beroendemänniska? skjønner ikkje kva det betyr!!!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, kjærasten til ine!
37. Vill du ha barn? ja, men ikkje NO.
38. Kan du några andra språk än svenska? norsk, engelsk, fransk. også prøver eg å lære meg pittelitt samisk, men det går sakte, for å si det mildt.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nei.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? altså, utandørsbasseng i syden kan vere fint, men eg må nok svare havet, eg kjem jo frå kysten, da må eg svare havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? mat og klær og reiser.
42. Äger du dyrbara smycken? ikkje nokre særskilt kjempedyre, men eg har smykker som er dyrebare for meg.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? norsk attraksjon og seinfeld.
44. Kan du rulla med tungan? ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
det er jo meg sjølv, det. også har eg veldig mange morsomme venar som eg kan flire til eg griner med.
46. Sover du med gosedjur? nei.
47. Vad har du för ringsignal? duffy med mercy, av ein eller anna absurd grunn. også når august, bror min ringer, så er det ein ulv som uler...
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ein gåve eg fikk frå "tante" siri til fireårsdagen min som er ei gul t-skjorte med trykk av ole brumm på, ole brumm som heng i ein blå ballong, ikkje disney-ole brumm, men gamaldags a.a. milne-ole brumm. den skal eg ha alltid.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? eit rødt midjebelte og ei sofia jannok-plate.
50. Flirtar du mycket?
nei!
51. Kan du byta olja på bilen? nei. kan ingenting med bil, bortsett frå å skrape bort is frå vindauga, og sjølv det klarar eg sånn midt på treet berre.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nei, men eg har ikkje lappen, så det er ikkje så rart.
53. Vilken var den senaste boken du läste? leste ferdig? "jo fortere jeg går, jo mindre er jeg." av kjersti annesdatter skomsvold. også les eg ei fagbok som heiter "balansekunstnere" av annick prieur og ei kosebok som heiter "sent i november" av tove jansson.
54. Läser du någon dagstidning? nei, les morgenbladet, ei veketidning.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? sigbjørn gjer, så det drar eg nytte av. morgenbladet og klassekampen laurdag.
56. Dansar du i bilen? går det i det heile tatt an?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
nrk p3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? SPL1002. Samfunnsgeografi. Tirsdag 31. januar 2012.
59. När var du i kyrkan senast? det kan eg ikkje hugse, så det må vere år og dag sidan. det må ha vore i ein konfirmasjon for kanskje 4-5 år sidan.
60. Är du lycklig? ja.

3 kommentarer: