søndag 22. mai 2011

lisztomania

ine og maren hadde lagt ut så fine lister, og eg har ikkje betre å gjere (jo, eg har eigentleg det), så da blir eg copycat!


Matvaner:
Beste matrett? eg er litt splitta her, men eg har tre favorittar: 1. salt torsk med beiken. 2. ordentlig god taco, med heimelaga alt. 3. italiensk pizza med parmesan, parmaskinke og sjampingjång.
Beste drikke? vatn og blodappelsinjus.
Beste dessert? panna cotta, heimelaga med pasjonsfrukt eller bringebær på. ho-la-la.
Verste drikke eller matrett? eg liker ikkje sushi, og heller et heller ikkje sjømat eller skalldyr, utanom fisk.
Beste alkoholholdig leskedrikk? ingenting er som ein skikkeleg god mojito, men til kvardags: singha-øl og raudvin.
Har du smør på brødskiva? ja! smør er godt og bra.
Smågodt eller ferdige poser? smågodt.
Beste suppe? alle supper som er så sterke at eg nesten må grine når eg et de
i.
Favorittis? isen dei selg på amorino i paris, helst pasjonsfrukt-sorbet og jogurt-is. også synst eg bananis er sjukt godt.



Shoppingvaner:
Hvor mye handler du for hver måned? veit ikkje? men eg bruker veldig mykje penger på mat, da.
Har du flere sko enn klær? nei.
Favorittplagg? bukser med høgt liv og stripate genser.
Favorittfarge på klær? nesten alle. men helst mørke bukser.
Favorittfrisyre: eg klarar ikkje å ha frisyre, men eg synst det er fint å setje opp håret.
Beste mønster: striper, eller klede som har mønster med skyar og himmel (har enno ikkje fått tak i eit slikt plagg, men om det finst, skal eg ha)
Beste tilbehør: smilet
Undertøy? mi favoritt-truse har synkronsvømmar-mønster. nok sagt.



Arbeid, utdannelse:
Jobber eller studerer du? ja! begge!
Hva vil du bli? det veit eg ikkje, men det eg veit, er at eg vil jobbe saman med andre og at det skal vere vinlotteri på fredagane, og at vi kan spise lunsj saman.
Trives du med jobben/utdannelsen din? jobben er fin, utdanninga er litt så som så, så eg byttar studie til hausten.
Er lønnen det viktigste? nei, da hadde eg nok ikkje utdanna meg til å bli litteraturvitar og jobba som vikar på ein skule.


Blanda drops:
Har du barn? nei.
Er utroskap greit? for meg: nei. men eg kan forstå det.
Elsker du noen? det seier eg ikkje på bloggen!
Betyr familien din mye for deg? ja.
Hvor drar du helst på ferie? om eg fikk velge akkurat no: hellas. eg treng varme og tzatziki.
Beste klima? kald vinter og varm sommar.
Hjemmefest eller ut på byen? heimefest med zorba the greek!

3 kommentarer:

  1. zorba the greek <3
    Jeg liker deg, din fine copycat.

    SvarSlett
  2. Fine svar, se mine på min blogg :)

    SvarSlett