søndag 21. oktober 2012

det artigaste på internett



kanskje noko av det artigaste av alt eg veit, er dans. sånn teit dansing som får meg til å le. elskar folk som dansar får å få andre til å le. (det er forøvrig verdt å nemne at moderne dans er noko av det kjedelegaste eg veit fordi eg ikkje skjønner det i det heile tatt. artig dans derimot, berre gøy.) den her musikkvidoen er i så måte noko av det beste eg kan tenke meg. dessutan er jo sangen nesten litt bra. ein skatt frå det store internettet.

2 kommentarer:

  1. lo godt av denne, elsker å finne sånt! :)

    SvarSlett
  2. Kom akkurat over bloggen din, og ser at du har posta DENNE videoen, så det lover godt;) Jeg synes også den er helt fantastisk, og liker at den heter "worst music video ever" eller noe sånt på youtube.

    SvarSlett